معاینه بیماران حاد تنفسی در بیمارستان صحرایی همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بیمارستان صحرایی در بیمارستان شهید بهشتی شهر همدان راه اندازی شده و هم اینک در حال پذیرش بیماران حاد تنفسی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بیمارستان صحرایی در بیمارستان شهید بهشتی شهر همدان راه اندازی شده و هم اینک در حال پذیرش بیماران حاد تنفسی است.

او افزود: با توجه به راه اندازی این مرکز نیازی به حضور فرد در داخل بیمارستان نیست بلکه در این محل معاینه و در صورت نیاز خدمات درمانی لازم را دریافت می‌کند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی شهر همدان ظرفیت ۴۰ تخت بیمارستانی را دارد افزود: راه اندازی بیمارستان صحرایی و درمان سرپایی بیماران دارای شرایط حاد تنفسی سبب کاهش بار بستری بیماران و سرعت بخشیدن به روند درمان بیماران کرونایی شده است.

طاهری بیان کرد: پس از تشخیص بیماری از سوی پزشک، مراقبت‌های لازم از بیمار در منزل صورت می‌گیرد.

او اضافه کرد:  ۲۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان جان باختند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی به منظور آگاه سازی و اطلاع رسانی از ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون اقدام به نصب ۲۰۰ هزار متر مربع بنر با محتوای آموزشی در سطح این استان کرده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: همچنین استودیو اطلاع رسانی ویروس کرونا در همدان راه اندازی و ۱۳۰ موشن گرافی و ۲۹۴ اینفوگرافی دراین مورد تهیه شده است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.