دانشگاه ملایر، دانشگاه جامع شد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از ارتقاء دانشگاه ملایر به دانشگاه جامع کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام احد آزادیخواه ,نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از ارتقاء سطح دانشگاه ملایر به دانشگاه جامع خبر داد و گفت: در اجرای مصوبه ۱۳۱ سال گذشته شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور با موضوع ساماندهی مؤسسات آموزش عالی و تأکید بر ارتقاء کیفی و استفاده بهینه از منابع، حوزه فعالیت دانشگاه ملایر به دانشگاه جامع ارتقاء یافت.

او با تبریک برداشتن این گام بلند با توجه به سند آمایش علمی کشور به تمامی اعضای هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه ملایرگفت: این موفقیت حاصل تلاش جهادی مجموعه دانشگاه در طول زمان‌های مختلف به ویژه در دوران مدیریت دکتر خسرو سایوند است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی رسیدن به این سطح از موفقیت برای دانشگاه ملایر را بی تردید به علت دارا بودن شاخص‌های مثبت و تعریف شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برشمرد.

به منظوور اجرای مصوبه ۱۳۱، ۶ خردادماه ۱۳۹۹ شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با موضوع ساماندهی مؤسسات آموزش عالی با تأکید بر ارتقاء کیفی، پاسخگویی به نیاز‌ها و استفاده بهینه از منابع، در جلسه ۹۳۹ در ۳ اسفندماه ۱۳۹۹ شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی دانشگاه جامع ملایر به تصویب رسید.

منبع ایسنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.