مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان:

سه پل بزرگ در راه‌های منطقه سیستان در حال ساخت است

ایوب کرد از ساخت سه پل بزرگ در مسیرهای میل نادر – سفیدآبه و بنجار–بی‌بی دوست حوزه سیستان به منظور تردد روان کاربران جاده‌ای خبر داد.

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  با تلاش شبانه روزی همکاران ما در ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های حوزه سیستان پل شور در مسیر میل نادر – سفیدآبه (با ۳۶ دهانه ۲ متری) به طول ۸۲ متر و عرض ۹ متر با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد آماده بهره‌برداری شده است.

او  ادامه داد: همچنین پل بندان در مسیر سفیدآبه – میل نادر ( با ۳۶ دهانه ۲ متری) به طول ۸۲ متر و عرض ۹ متر از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد برخودار است و تلاش داریم این پروژه مهم را  امسال  به اتمام برسانیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: در سالجاری ساخت پل کانال نیاتک در مسیر بنجار – بی بی دوست با ۱۰ دهانه ۱۰ متری به طول ۱۰۵ متر و عرض ۹ متر آغاز شده است.

او  برقراری ترافیک عبوری ایمن، ساماندهی و ایمن سازی ابنیه فنی، افزایش عمر مفید راه و ابنیه، جلوگیری از بسته شدن مسیر در زمان وقوع سیلاب‌های احتمالی را از مهمترین دلایل احداث پل در استان عنوان کرد.

کرد خاطر نشان کرد: هم‌اینک هفت هزار و ۷۸۰ دستگاه پل در محدوده اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان احداث و در حال استفاده کابران جاده‌ای استان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار