هزار کودک یتیم در استان همدان چشم انتظار حامی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان ازچشم انتظاری هزار کودک نیازمند و یتیم استان برای حمایت حامیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، غلامرضا صیادزاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه پویش «ایران مهربان» یکی از طرح‌های مهم کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است و گفت: پویش ایران مهربان از سال گذشته آغاز شده و هر ایرانی حامی یک فرزند یتیم و محسنین می‌شود لذا در این ماه مبارک، به دنبال جذب حامی جدید به مجموعه هستیم.

او افزود: در حال حاضر ۴۳ هزار و ۱۲۱ حامی در استان همدان سرپرستی ده هزار کودک یتیم و محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) را برعهده گرفته‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان ادامه داد: سال گذشته در طرح ایران مهربان ۹ هزار و ۵۰۰ حامی به حامیان کمیته امداد امام خمینی (ره) افزوده شدند و در حال حاضر سرانه پرداختی برای هر کودک یتیم ۶۵۸ هزار تومان و محسنین ۳۳۱ هزار تومان در ماه است و برای اینکه بتوانیم سرانه پرداختی را متناسب با تورم برای ایتام به ۷۰۰ هزار تومان و محسنین را به ۵۰۰ هزار تومان افزایش دهیم، نیازمند جذب ۴۱ هزار حامی جدید هستیم.

صیادزاده با اشاره به اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای کد شناسه اختصاصی هستند، تأکید کرد: تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار با این کد شناسه به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود و همشهریان نوع‌دوست برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir یا ارسال عدد ۱ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۱ نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
حمایت از کودکان یتیم خیلی برکت توی کسب و کار و زندگی آدم میاره ...من خودم این مساله رو تجربه کردم ...امیدوارم افرادی که تمکن مالی دارند با تحت پوشش قرار دادن بچه های یتیم، هم از این افراد بی سرپرست حمایت کنند و هم با خدا معامله کنند ..هیچی با ارزش تر از رضای خداوند و خوشحالی پروردگار نیست