نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

انتخابات یک آزمون بزرگ و متفاوت برای کشور است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات یک آزمون بزرگ و متفاوت برای کشور است و باید در این دوره از انتخابات هوشیار باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات رئیس جمهوری بر حضور مردم در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور است و باید با این توطئه دشمن مقابله کرد.

او افزود: انتخابات یک آزمون بزرگ و متفاوت برای کشور است و باید در این دوره از انتخابات هوشیار باشیم و حواسمان جمع باشد که درگیر شیطنت‌های دشمن نشویم.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر اینکه برخی افراد با شیطنت‌های خاص و همچنین شعار‌های جدید به دنبال ضربه زدن به نظام هستند اضافه کرد: دنیای مستکبر و دنیای طاغوتی که در همه عرصه‌ها برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی در تلاش است، در این مقطع نیز آماده ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است تا وحدت ملی را بشکند و انسجام درونی کشور را از بین ببرند.

او ادامه داد: دشمن در تلاش ایجاد فضای ناامیدی و تیره و تار و گسترش فضای مایوس در جامعه است که توصیه می‌شود، مردم مراقب فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن باشند تا انسجام ملی نظام حفظ شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر هوشیاری و آگاهی مردم برای انتخاب یک دولت جوان، پای کار و جوانگرا گفت: مردم یک دولت فعال، انقلابی، پای کار را انتخاب کنند که تمام شاخصه‌های انقلاب در آن دولت باشد و کشور را از وضع موجود نجات دهد.

او افزود: مساجد به عنوان کانون انسان‌سازی هستند و انسان در این خانه خدا به اوج، تعالی و ترقی خواهد رسید و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک ظرفیت برای رسیدن به مسیر رشد و تعالی انسان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های مساجد در حوزه‌های مختلف بر رفع نیازمندی‌ها و کاستی‌های این کانون‌ها تاکید کرد و گفت: رفع این کاستی‌ها نیاز به هم‌افزایی و تلاش مسئولان دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار