۱۰۱ پلمب کرونایی در مازندران

ماموران نیروی انتظامی ۱۰۱ واحد صنفی را به علت تخلفات کرونایی در سه شهر مازندران پلمب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا طرح برخورد با تهدید کنندگان سلامت جامعه به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح مأموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی با همکاری نمایندگان شبکه بهداشت و اداره صمت شهرستان از ۶۸۲ واحد صنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ شالیکار از پلمب ۳۹ واحد صنفی در این ماموریت خبر داد و گفت: همچنین به ۱۱۳ واحد صنفی اخطار پلمب و به ۳۷۶ واحد صنفی نیز تذکر داده شد.

پلمب ۳۷ واحدصنفی متخلف در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از وقوع تخلفات و جرایم صنفی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی در شهرستان اجرا شد.

او افزود: در این طرح، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از چندین واحد صنفی این شهرستان از جمله واحد‌های صنفی سلامت محور بازدید کردند.

سرهنگ جعفری از پلمب ۳۷ واحد صنفی متخلف بدلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و نداشتن مجوز قانونی در اجرای این طرح خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلمپ ۲۵ واحد صنفی متخلف در رامسر

سرهنگ مجتبی خانپور جانشین انتظامی شهرستان رامسر گفت: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، طرح بازدید و نظارت بر واحد‌های صنفی در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صمت و اتاق اصناف از واحد‌های صنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ خانپور با اشاره به بازدید از ۱۴۵ واحد صنفی این شهرستان طی هفته گذشته، گفت: در این طرح ۲۵ واحد صنفی به دلیل عدم توجه به اخطار‌های داده شده پلمب و به ۱۹ واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب داده شد.
انتهای پیام/س








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.