در بسته حوادث امروز بخوانید؛

قاچاق حشیش با کوله / کشف ۴ سلاح گرم و مواد مخدر طی عملیات موفقیت آمیز پلیس اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

قاچاق حشیش با کوله

سرگرد "هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین بیان داشت: ماموران یگان امداد شهرستان نایین حین کنترل محور‌های فرعی اطراف ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" این شهرستان متوجه تردد افرادی در تاریکی شب شدند و دستور ایست صادر کردند.

او افزود: این افراد بدون توجه به فرمان ایست صادر شده اقدام به فرار کردند که ماموران وارد عمل شدند و طی عمیلیاتی ضربتی آن‌ها را که ۴ نفر بودند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: در بازرسی از کوله‌های این افراد ۵۹ کیلو و ۳۴۰ گرم حشیش کشف شد.

سرگرد کیان مهر با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی گفت: با توجه به نا امن شدن مسیر‌های و محور‌های اصلی برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ این افراد برای عملی کردن نقشه خود از راه‌های فرعی وخاکی استفاده می‌کنند، اما غافل از اینکه ماموران پلیس بر تمامی مناطق استان اشرافیت کامل دارند و اجازه جولان به این گونه افراد را نخواهند داد.

 

کشف ۴ سلاح گرم و مواد مخدر طی عملیات موفقیت آمیز پلیس اصفهان

سرهنگ "حمید اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: به دنبال اخبار واصله از منابع مخبرین مینی بر نگهداری و فروش مواد مخدر توسط فردی سریعا بررسی این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۶ زینبیه اصفهان پس از شناسایی، تعقیب و مراقبت انجام شده و هماهنگی با مراجع قضائی با اعزام به محل مورد نظر موفق به کشف ۴ قبضه سلاح گرم و همچنین مقدار ۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر شدند.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، بر اهمیت و توجه هر چه بیشتر شهروندان نسبت به پیامد و عواقب مصرف مواد مخدر توسط فرزندان تاکید کرده و کنترل و مراقبت فرزندان خود به منظور پیشگیری از گرفتار شدن در دام سوداگران مرگ را یکی از فرایند‌های سازنده و موفقیت یک خانواده سالم عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با بیان اینکه مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر جزء اولویت‌های کاری پلیس می‌باشد، خاطر نشان کرد: یکی از آسیب‌های اجتماعی که می‌تواند پدید آورنده بعضی جرایم و آسیب‌های اجتماعی دیگر باشد، اعتیاد به موادمخدر و خرید و فروش آن است.

 

روغن نباتی‌های قاچاق به مقصد نرسیدند

سرهنگ "ایرج کاکاوند بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان حین اجرای طرح ایست و بازرسی در محور "اصفهان-شهرکرد" به یک کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: این خودرو ۲ هزار و ۲۰۰ حلب ۵ کیلویی روغن جامد را حمل می‌کرد که راننده مدارک قانونی و مجوز‌های مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.

قاچاق حشیش با کوله / کشف ۴ سلاح گرم و مواد مخدر طی عملیات موفقیت آمیز پلیس اصفهان



فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

 

جمع آوری ۹ خرده فروش و معتاد متجاهر در برخوار

 

سرهنگ"نعمت خلیلی با اعلام این خبر بیان داشت: در راستای برخورد با هنجارشکنان جامعه، پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در ماه مبارک رمضان با اقتدار کامل توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری‌های شهرستان برخوار در سطح این شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضایی با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، ۹ نفر از خرده فروشان و معتادان متجاهر و کارتن خواب از سطح حوزه استحفاظی جمع آوری شدند و مقدار ۵۸ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به معرفی فروشندگان مواد مخدر به مراجع قضایی و همچنین معتادان به مراکز درمانی، خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه خبر در رابطه با وجود معتادان یا اطلاع از حمل و توزیع مواد مخدر در سطح شهر و معابر را با شماره ۱۱۰ در میان بگذارند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.