محدودیت‌های کرونایی اصناف در همدان این هفته هم تمدید شد/همراهی اصناف به رغم وجود مشکلات

رئیس اتاق اصناف همدان گفت: تعطیلی همه گروه‌های شغلی به جز گروه‌های یک، تا آخر هفته در این استان تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین محرابی، رئیس اتاق اصناف همدان گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های مشاغل غیرضروری در شهر‌های قرمز و نارنجی یک هفته دیگر تمدید شد و با توجه به اینکه استان همدان در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته است، اعمال و تمدید محدودیت‌ها تا پایان هفته ،ضروری است.

او با ابراز امیدواری از کاهش آمار مبتلایان به کرونا و از سرگیری فعالیت مشاغل در هفته آینده گفت: کسبه و اصناف همیشه باریگر مردم بوده اند و در این هفته نیز دلسوزانه تابع قوانین و دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی مسئولان خواهند بود.

رئیس اتاق اصناف همدان افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تداوم مراجعه روزانه بیماران به مراکز درمانی و فوت رو به افزایش همشهریان، تداوم تعطیلی بازار و کاهش تردد‌ها می‌تواند بسیار موثر باشد.

محرابی عنوان کرد: اگر چه تعطیلی ها،  مشکلات اقتصادی را برای کسبه و بازاریان ایجادکرده است، اما تا رسیدن به وضعیت قابل اطمینان درمورد قطع زنجیره ابتلا و مهار بیماری، رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان اولویت اصلی واحد‌های صنفی است.

او عنوان کرد: رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ضروری است و دستگاه‌های نظارتی و بازرسان با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
خداییش اصناف در این شرایط کرونایی خیلی متضرر شدند امیدوارم مسئولان حمایتی هایی از این اصناف داشته باشند