محافل انس با قرآن با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان مرکزی

محافل قرآنی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سراسر استان مرکزی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن محافل قرآنی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سراسر استان مرکزی در حال برگزاری است.

برنامه "پارک آسمانی" در دلیجان

برنامه "پارک آسمانی" ویژه برنامه ماه رمضان با تلاوت جز خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در بوستان ملت دلیجان برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه قرآنی باتوجه به گسترش شیوع کرونا و افزایش ابتلا به این بیماری در فضای باز پارک برگزار می‌شود.

در این ویژه برنامه که به همت هیات امنای مسجد جوادالائمه دلیجان برگزار می‌شود، علاوه بر جزء خوانی قرآن کریم سخنرانی، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و افطاری ساده با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، برگزار می‌شود.

در حال حاضر شهرستان دلیجان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

محفل انس با قرآن کریم در محلات

مراسم محفل انس با قرآن، با حضور جمعی از فعالین قرآنی خواهر و برادر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حوزه علمیه فاطمیه خواهران شهرستان محلات برگزار شد.

در این مراسم معنوی، تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ربانی، توسط قاری نوجوان آقای اتابکی قرائت شد.

حجت‌الاسلام عبدالحسینی امام جمعه موقت شهرستان محلات در این مراسم با اشاره به نزول قرآن در ماه مبارک رمضان گفت: چه زیباست که انسان بتواند به درگاه خداوند استغفار جسته و با انس به قرآن، از این موقعیت پیش آمده نهایت استفاده را ببرد.

در پایان این مراسم از تعدادی از فعالین قرآنی خواهر و برادر که در کانون‌های قرآنی و خانه‌های قرآنی فعالیت داشتند، تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.