پرستاری که کرونا جانش را گرفت و فرزندش را ندید/ اولین دیدار مادربزرگ و نوه در برنامه «دعوت» + فیلم

شب گذشته برنامه «دعوت» میزبان خانواده فرانک داوودی شهید مدافع سلامت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته برنامه «دعوت» میزبان خانواده فرانک داوودی شهید مدافع سلامت شد.

فرانک داوودی پرستاری است که در روز‌های بحرانی و سخت کرونا مثل تمام کادر درمان ایثار کرد؛ او که سال‌ها بچه دار نمی‌شد، در دوران بارداری اش به کرونا مبتلا شد و فوت کرد؛ اما دخترش سلامت به دنیا آمد.

همسر این پرستار فداکار درباره آشنایی‌اش با او گفت: ما عاشقانه ازدواج کردیم. همسرم حتی در دوران بارداری هم پست پرستاری‌اش را ترک نکرد تا اینکه خودش هم به کرونا مبتلا شد و فوت کرد.

وی افزود: همسرم عاشق دخترم بود، اما نتوانست حتی یک بار او را ببیند. ازدواج و بچه دار شدن ما باز هم به کمک امام رضا علیه السلام بود. قرار بود با همسر و فرزندم سه نفری به پابوس امام رضا علیه السلام برویم؛ اما نشد.

در بخش دیگر این برنامه، مادر فرانک داوودی گفت: من هنوز نوه ام را ندیده ام؛ چون مادرش او را ندید، من هم نمی‌توانم ببینمش. فرانک هرگز دخترش باران را ندید؛ مادر فرانک بعد از این اتفاق طاقت نداشت و نخواسته بود نوه‌اش را ببیند، ولی در برنامه دعوت این رویارویی اتفاق افتاد و برای اولین بار نوه اش را دید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا
۱۳:۱۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خداوند به مادرش صبر عطا کنه خدا کمکشون کنه بچه رو بزرگ کنن.
آخرین اخبار