ارتقای شبکه دیتا در مرکز فردوسی دزفول

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از ارتقای شبکه دیتای منصوبات مرکز تلفن ثابت فردوسی دزفول با افزایش ظرفیت ارائه اینترنت خانگی خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به مصرف رو به رشد و افزایش متقاضیان اینترنت Adsl خانگی و لزوم پاسخگویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از شبکه پرسرعت باند پهن، تقویت و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی لازم امری ضروری است.

او افزود: به همین منظور افزایش پورت‌های مرکز در دستور کار کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت و با تلاش کارشناسان فنی حوزه شبکه و مخابرات دزفول، توسعه شبکه دیتا با انجام عملیات فنی و کابل کشی و نصب یک کارت ۶۴ پورتی در منصوبات فنی مرکز فردوسی این شهرستان انجام شد و ظرفیت ارائه اینترنت adsl خانگی کافوی ۲۴ این مرکز به ۲۵۶ پورت افزایش یافت.

فلاح زاده اظهار داشت: با توسعه شبکه دیتا در مرکز فردوسی دزفول، ظرفیت ارائه اینترنت خانگی به مشترکان این مرکز واقع در بلوار ملاصدرا تا خیابان بصیرت و از خیابان مطهری شمالی تا بلوار پیام آوران، افزایش پیدا کرد و متقاضیان می‌توانند با تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۲۰۲۰ نسبت به ثبت نام و درخواست اینترنت پرسرعت adsl خانگی با سرعت‌های متناسب و بسته‌های مقرون به صرفه اقدام کنند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: رضایتمندی مشتریان از خدمات خدمات مخابراتی یکی از استراتژی‌های شرکت مخابرات ایران و منطقه است و کارکنان مخابرات با بهره گیری از دانش، تخصص و توان خود در ارائه هرگونه خدمات همچون گذشته از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

پیش از این نیز به منظور ارائه خدمات اینترنت خانگی با کیفیت مطلوب، پهنای باند منصوبات داخلی این مرکز نیز از ۱۰۰ مگابیت به یک گیگابایت افزایش یافته بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.