بازداشت ۱۹ نفر در رابطه با درگیری‌های کهمان سلسله

فرمانده انتظامی سلسله گفت: ۱۹ نفر از عاملان درگیری، تحریک کنندگان و انتشار دهندگان تصاویر حوادث هفته گذشته منطقه گردشگری کهمان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،سرهنگ عسکر عیسایی،فرمانده انتظامی سلسله اظهار کرد: به دنبال جلوگیری اهالی روستای دره تنگ کهمان از اجرای حکم قلع و قمع و رفع تصرف اراضی ملی منطقه و درگیری با ماموران اجرای حکم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او با بیان اینکه پیش از این تعداد این متهمان بازداشتی ۱۳ نفر بود و اکنون نیز ۶ نفر دیگر دستگیر شده است افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و گسترش چتر اطلاعاتی، ۱۹ نفر از عاملان درگیری، تحریک کنندگان و انتشار دهندگان تصاویر در فضای مجازی را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ عیسایی عنوان کرد: تلاش به صورت شبانه روزی تا دستگیری آخرین نفرات شناسایی شده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و در فرصت مناسب و با برنامه ریزی صحیح تمامی مناطق و حرائم تصرفی آزاد خواهد شد.

او  تاکید کرد: انتظار می‌رود اهالی منطقه در مرحله دوم اجرای طرح ضمن همکاری و همراهی خود با مسوولان، گام مهمی در راستای رونق صنعت گردشگری شهرستان بردارند چراکه عواید حاصل از رونق گردشگری بیش از هرکسی، به مردم منطقه خواهد رسید.

او  افزود: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و جان مردم هیچگاه معتقد به برخورد فیزیکی نبوده و خواستار مشارکت مسوولانه مردم است بنابراین همراهی آن‌ها می‌تواند نقش مهمی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از پدیده زمین خواری و کوه خواری داشته باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.