بیست درصد البرزی‌ها هنوز کارت ملی شان صادر نشده است

مدیرکل ثبت احوال البرز گفت: تاکنون  بیش از ۸۰ درصد کارت‌های ملی هوشمند استان صادر و  تحویل شده و مابقی در حال صدور و تحویل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محمد علی رفیع پور،  مدیرکل ثبت احوال البرز گفت: از ابتدای اجرای طرح  هوشمند سازی کارت ملی تاکنون  بیش از ۸۰ درصد کارت های ملی هوشمند استان صادر و  تحویل شده و مابقی در حال صدور و تحویل است .

 مدیرکل ثبت احوال البرز افزود: تاکنون ۲میلیون و ۱۴۰ درخواست کارت هوشمند ملی در این استان ثبت شده که مراحل اداری تمام این درخواست ها طی شده است.

رفیع پورگفت: استان البرز رتبه نخست کشور در زمینه صدور  کارت ملی هوشمند را به خود اختصاص داده است.

او افزود: متقاضیان کارت  هوشمند ملی می توانند به صورت اینترنتی پیش ثبت نام خود را انجام داده و پس از اخذ نوبت در مهلت مقرر به دفاتر صدور کارت ملی هوشمند مراجعه کنند.

مدیر کل ثبت احوال البرز گفت:افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام کارت هوشمند ملی نشده اند به منظور جلوگیری از اخلال در دریافت خدمات دولتی نسبت به ثبت نام و مراحل تکمیلی آن اقدام کنند.

او افزود: کلیه کارت های ملی قدیمی کاغذی از اول سال ۹۸ از حیث اعتبار ساقط و مبنای ارائه خدمات اکثر مراکز و ادارات دولتی کارت هوشمند ملی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.