به تاسی از مولای متقیان

خیران حامی بیش از ۵ هزار فرزند یتیم شدند

از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در خراسان جنوبی، هزار و ۸۵۳ حامی، حمایت از ۵ هزار و ۲۷۴ حامی را بر عهده گرفته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در شب بیست و یکم رمضان تعداد ۳۵۸ حامی حمایت از ۵۱۸ فرزند یتیم و محسنین در طرح پویش ایران مهربان را بر عهده گرفته اند

او افزود: دو پویش ایران مهربان و ایران همدل در شب‌های رمضان در سطح استان برگزار می‌شود که هر کدام شامل فعالیت‌های مختلفی می‌شود

سلم آبادی تصریح کرد: پویش ایران همدل شامل طبخ غذای گرم، توزیع سبد غذایی و دادن افطاری ساده می‌شود و همچنین پویش ایران مهربان به طرح اکرام ایتام و محسنین می‌پردازد.

در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان پویش ایران همدل در سطح استان برگزار شد

در این پویش جمعا مبلغ ۱ میلیارد و ۳۳۷ میلیون تومان را به خود اختصاص داد

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی ادامه داد: طبخ غذای گرم در ۸۴ آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان صورت گرفت.

او تصربح کرد: همزمان با شب ۲۱ ام رمضان در سطح استان، توزیع ۷۰۸ سبد غذایی به ارزش ۱۷۵ میلیون تومان و توزیع ۵۲ هزار و ۲۹۵ پرس غذای گرم به ارزش ۱ میلیارد و ۸۸ میلیون تومان در این شب در سطح استان، انجام شد.

سلم آبادی در ادامه گفت: همچنین توزیع ۱۳ هزار و ۴۵۵ افطاری ساده به ارزش ۷۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان هم در خراسان جنوبی صورت گرفت.

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی در پایان اظهار کرد: ضمنا با توجه به وضعیت کرونا در سطح استان تاکید بر ایجاد پایگاه‌های حامی یابی به صورت فیزیکی نشده است بلکه امورات این طرح از طریق ستاد ارتباط تلفنی در تمامی ادارات تابعه و فضای مجازی به وسیله‌ی امدادگران در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا به همه ی خیرین برکت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خداخیررشون بده