دستگیری سارق مسلح منازل در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق مسلح منازل در یک اقدام اطلاعاتی، عملیاتی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: به دنبال چند فقره سرقت منزل در برخی از مناطق این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار قرار داد.

او افزود: ماموران پلیس پس از تحقیقات میدانی و اطلاعاتی سرنخی از محل تردد سارق مسلح در یکی از مناطق را به دست آوردند، پس از حصول اطمینان، باحضور در محل سوژه مورد نظر را سوار بر یک دستگاه خودرو ساینا مشاهده و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: در بازرسی بدنی از سارق دستگیر شده ابتدا یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۵ عدد فشنگ کشف، سپس از درون صندوق عقب خودروی وی، یکدستگاه تلویزیون ال‌ای دی، ۴ دستگاه سنگ فرز و مقداری انگشتر کشف و ضبط شد، باهماهنگی قضایی مخفیگاه وی نیز مورد بازرسی قرار گرفت که یک دستگاه تلویزیون ال‌ای دی، یک دستگاه لپ تاپ، مقدار تقریبی ۱۰۰ گرم زیورآلات طلای زنانه، ۲ دستگاه ماشین موزر، همچنین یکدستگاه تلویزیون ال‌ای دی دیگر که از طریق برنامه دیوار به فروش رسانده بود کشف وفرد مالخر نیز احضار شد.

سرهنگ زلقی در خاتمه گفت:علیه متهم پرونده قضایی تشکیل و باهماهنگی قضایی پس از صدور قرار جهت تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.