شب گذشته، شهر زیبا میزبان دکتر مهشید صحابی، همسر شهید سلامت دکتر حمیدرضا مهینی بود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «شهر زیبا» ویژه‌برنامه افطار شبکه پنج سیماست که در ماه مبارک رمضان با اجرای مصطفی امامی روی آنتن می‌رود.

شب گذشته شهر زیبا میزبان دکتر «مهشید صحابی»،  همسر شهید سلامت دکتر «حمیدرضا مهینی» بود.

دکتر صحابی متخصص قلب و عروق و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است و در بیمارستان «بوعلی» به بیماران خدمت می‌کند. همسر او فروردین ۹۹ بر اثر کرونا به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

در بخش ابتدایی برنامه، صحابی درباره دلیل داشتن ماسک با توجه به اینکه فاصله اجتماعی رعایت شده بود، توضیح داد: به نظر من زدن ماسک یک حق الناس است. خداوند از حق خود می‌گذرد، اما از حق الناس نمی‌گذرد. من که اینجا ایستادم همسر شهید کرونا هستم‌. اگر من ماسک نزنم، چه کسی ماسک بزند؟! من سوخته کرونا هستم عده زیادی شنیدند عده اندکی دیدند؛ اما من و خانواده ام سوختیم.

در بخش دیگر برنامه صحابی درباره آشنایی با همسرش گفت: ‌آشنایی ما به شکل سنتی بود. خواهر ایشان معلم و همکار مادرم بود. به این صورت موضوع خواستگاری مطرح شد. هنگامی که به خواستگاری ام آمدند و متوجه شدم خانواده ایشان هم مانند خانواده ما فرهنگی و مذهبی هستند، بیشتر جذب منش، رفتار و اخلاق ایشان شدم. بعد از ازدواج، همراه ایشان به یکی از روستا‌های لارستان رفتم و من هم طرحم را آنجا گذراندم.

صحابی در این برنامه خاطره‌ای جالب از مواجه شدن خود با یک مار سر سجاده نماز گفت که در ادامه فیلم آن را می بینید:

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
روحشان شاد باشد شهید راه پزشکی
Iran (Islamic Republic of)
سربازحاج قاسم
۱۴:۲۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
خداوند روح اقای دکتر را بامومنان شاد کند،ویک طول عمرباعزتی هم به شمابدهد
آخرین اخبار