افتتاح بلوار قدر شمالی در منطقه ۳ شهرداری همدان

مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان ازبازگشایی بلوار قدر شمالی تا آخر اردیبهشت امسا ل در منطقه ۳ شهرداری همدان خبر داد.

فیضی منش مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: بلوار درحال ساخت قدر شمالی طرحی شایسته و ماندگار برای همدان خواهد شد.

او بیان کرد: با بازگشایی این بلوار، بهبود کیفی در فضای موجود وموجب رفع ترافیک خواهد شد.

فیضی منش با بیان اینکه روند عملیات ساخت بلوار قدر با سرعت پیش رفت و هم اکنون نیز در حال انجام است، اظهار داشت: اگر شرایط کرونایی مناسب شود در آخر اردیبهشت شاهد بازگشایی بلوار قدر خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اینکه بلوار قدر معبر ارتباطی بلوار حضرت امام (َره) به منطقه خضر خواهد بود، ابراز داشت:این امر با تلاش و مستمر مدیر منطقه سه شهرداری و همکاران او در اجرای مطلوب این طرح حاصل شد.

او هدف از ساخت این طرح را تسهیل در حمل و نقل و رفع ترافیک در این منطقه دانست.

مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان در ادامه افزود: سایر طرح ها‌ی این منطقه هم که شامل طرح‌های مرمتی و یا به شکل ساخت و ساز ساختمان بوده انجام شده است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان در ادامه با اشاره به اجرای پرفشار و پرحجم این طرح عمرانی گفت: طول این طرح ۱کیلومتر است که در وسط بلوار میدانی بزرگ وبا قطر ۳۵۰۰متر و عرض ۶۰مترطراحی و اجرا شده است.

فیضی با بیان اینکه طراحان واحد املاک و مستغلات شهرداری منطقه سه زحمات زیادی را متحمل شدند، ادامه داد: این طرح برای تملک بیش از ۱۰۰ نفر مالک آن هم به صورت فشرده ودر حدود ۴ ماه پیشرفت ۹۰درصدی را به دنبال داشت و به دلیل قولی که به شهروندان داده بودیم سعی کردیم که روند عملیات اجرایی آن را سرعت بخشیم و در نهایت در اوا خر اردیبهشت و با مناسب بودن شرایط کرونایی این طرح به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: همچنین در نظر داریم درآینده‌ای نزدیک اقدامات اتصال این بلوار به میدان امام حسین (سیلو) و از سمت دیگر به بلوار شهدای سلامت و ادامه آن به میدان سردار همدانی (میدان فرودگاه) را انجام دهیم و این موضوع به عنوان یک معبر درجهت پدافند غیر عامل و رفع گره‌ای ترافیکی اثرات مثبت زیادی رادارد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.