بلوک باشی: پاداش مسابقات آسیایی فوتبال ساحلی بیشتر از جام جهانی است/ به دنبال پست و مقام نیستم

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد شرایط حال حاضر تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

فرید بلوک باشی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره وضعیت حال حاضر تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی توسط AFC از مسابقات جام جهانی کنار گذاشته شد و موضوعی برای گفتن باقی نمی‌ماند. من بعد از هر صحبتی که با رسانه‌ها انجام داده‌ ام، به کمیته اخلاق احضار شده ام.

او افزود: من ۲ سال است که از تیم ملی کنار گذاشته شده ام و به دنبال پست یا مقامی هم نیستم. در این مدت فقط واقعیت‌ها را درباره تیم ملی گفته ام.

بلوک باشی گفت: تیم فوتبال ساحلی در  اکثر مسابقاتی که شرکت کرده، مقام کسب کرده است؛ اما آغاز مقام‌های اول و دوم تیم ملی از سال ۲۰۱۲ بود. من در چند مصاحبه هم گفته بودم که فدراسیون امکانات مناسبی برای تیم ملی فراهم نمی‌کند. این درست است که بازیکنان تیم ملی در هتل المپیک اقامت و در کمپ تیم ملی تمرین می‌کنند، اما پاداش و حق و حقوقی دریافت نمی‌کنند.

او گفت: پاداش بازی‌های جام جهانی برای سوم شدن در جهان ۲۰ میلیون تومان است، اما در بازی‌های مقدماتی آسیایی هنگامی که تیم ملی، تیم ملی یمن را شکست می‌دهد، پاداش این بازی برای بازیکنان ۵ هزار دلار است.

بلوک باشی ادامه داد: من خبرنگار‌های زیادی را ندیده ام که از فوتبال ساحلی خبر تهیه کنند، به جز ۲ نفر که آن‌ها هم قبل از اعزام به  مسابقات آمده بودند. فدراسیون روابط عمومی نداشت و برادرِ پریا شهریاری (رئیس سابق دپارتمان فوتبال ساحلی) به خبرنگاران می‌گفت که از چه شخصی مصاحبه بگیرند. به نوعی می‌توان گفت که تیم ملی فوتبال ساحلی قرنطینه شده بود.

او افزود: تاج در جلسه‌ای که با پریا شهریاری داشت، گفت: "من اطلاعی از حذف شدن تیم ملی توسط AFC ندارم." مگر می‌شود تاج در AFC سمتی داشته و از این موضوع اطلاعی نداشته باشد. تیم ملی فوتبال ساحلی در چند سال اخیر اردو‌های خارج از کشور نداشته و اکثر اردو‌ها در سمنان، تهرانسر، پیکان شهر، نوشهر و یا انزلی بوده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار