وضعیت هاشمی برای شرکت در مسابقات وزنه برداری کلمبیا تا جمعه مشخص می‌شود

وضعیت علی هاشمی، وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم کشورمان برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک در کلمبیا تا روز جمعه مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه کمیته فنی وزنه برداری برای بررسی آخرین وضعیت وزنه بردارانی که شانس زیادی برای حضور در مسابقات المپیک توکیو دارند، برگزار شد.

علی هاشمی، وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم کشورمان تا قبل از مسابقات قهرمانی آسیا یکی از شانس‌های اصلی کسب سهمیه المپیک به حساب می‌آمد که می‌توانست با حضور در این رقابت‌ها سهمیه خود را برای شرکت در مسابقات المپیک قطعی کند، اما او در عین ناباوری و بی اطلاعی کادر فنی تصمیم گرفت به ازبکستان نرود.

البته بعد از این ماجرا، مسئولان فدراسیون وزنه برداری اعلام کردند که هاشمی بعد از آن که مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد، در مجموعه ورزشی آزادی حاضر شده و تمریناتش را پیگیری می‌کند. کادر فنی تیم ملی وزنه برداری پیش از این بار‌ها اعلام کرده بودند که هاشمی یکی از وزنه بردارانی است که قطعا در مسابقات گزینشی المپیک که اواخر اردیبهشت ماه در کلمبیا برگزار می‌شوند، حاضر خواهد بود.


بیشتر بخوانید


کادر فنی تیم ملی وزنه برداری از کمیته پزشکی درخواست کرده است که وضعیت جسمانی هاشمی برای حضور در رقابت‌های کلمبیا به صورت تخصصی بررسی شود. بعد از این درخواست بلافاصله کمیته پزشکی بررسی‌های لازم را انجام داده است و ظاهرا تا روز جمعه وضعیت دقیق مصدومیت زانوی هاشمی مشخص خواهد شد و بعد از آن درباره حضورش در مسابقات کلمبیا تصمیم گیری می شود.

هاشمی نیاز به وزنه زدن در آخرین مسابقه گزینشی المپیک ندارد و فقط با حضور یافتن در رقابت‌های کلمبیا می‌تواند سهمیه المپیک خود را قطعی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار