برگزاری پویش اهدای کتاب، اهدای آگاهی در نهبندان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهبندان از برگزاری پویش اهدای کتاب، اهدای آگاهی در این شهرستان خبر داد.

 محمدی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: در قالب این طرح تاکنون ۵ هزار جلد کتاب آموزشی و غیر آموزشی در نهبندان توزیع شده است.

او  افزود: در این طرح ۲ هزارجلد کتاب به کانون‌های مساجد ,۵۰۰ جلد کتاب آموزشی ویژه کنکور سراسری به آموزشگاه‌های سطح شهر نهبندان و ۲ هزار جلد به کتابخانه‌ها، ادارات و ۵۰۰ جلد بین دانش آموزان روستا‌ها اهداءشد.

محمدی بیان کرد: پویش اهدای کتاب، اهدای آگاهی، رخداد بزرگ فرهنگی است که باعث ارتقای سطح فرهنگ مطالعه خواهد بود و در آینده‌ای نزدیک نتایج و روز‌های بهتری را برای عموم جامعه فراهم می‌آورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهبندان همچنین از اهدای ۲۰۰ جلد قرآن و مفاتیح الجنان به مناسبت ماه مبارک رمضان به روستا‌های  این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ۵۰۰ پک نوشت افزار ایران اسلامی بین دانش آموزان در روستا‌ها توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه در سال ۹۹ تعداد ۵ جلد کتاب توسط نویسندگان نهبندانی چاپ شده است ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۲ جلد کتاب شاخص در حوزه نهبندان شناسی با حمایت فرهنگ وارشاد درحال چاپ می‌باشد.

محمدی گفت: چناچه نویسندگانی در سطح شهرستان کتاب چاپ نموده اند می‌توانند با مراجعه به فرهنگ و ارشاد از طریق شورای خرید مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.