رفع تصرف ۱۰۰ هزار متر مربع اراضی دولتی در کمیجان

پلیس کمیجان در عملیاتی ۱۰۰ هزار متر مربع اراضی دولتی را رفع تصرف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ماموران انتظامی شهرستان کمیجان در عملیاتی ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی ملی این شهرستان را رفع تصرف کردند

سرهنگ سعید فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان با تشریح این موضوع گفت: این عملیان در راستای اجرای طرح‌های مقابله با زمین خواری و رفع تصرف اراضی دولتی از چنگ زمین خواران اجرا شد.

سرهنگ فراهانی افزود: با تحقیق و بررسی‌های انجام شده توسط پلیس در شهرستان کمیجان، مشخص شد زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی ملی این شهرستان به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال ازسوی افرادی ناشناس به صورت غیر قانونی مورد تصرف قرارگرفته است.

او اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و همکاری ماموران انتظامی و فرماندهی یگان حفاظت مسکن و شهرسازی، اراضی تصرف شده خلع ید و از چنگ زمین خواران به دولت بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان بابیان اینکه تلاش برای شناسایی متصرفان ادامه دارد، از مردم خواست: هرگونه اطلاع از دست اندازی و تصرف اراضی دولتی از سوی افراد سودجو را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا تلفن گویا ۱۶۵۶ اداره مسکن و شهرسازی اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.