فرمانده انتظامی شهرستان بدره خبر داد؛

سازش بین دو طایفه با تلاش و تدبیر نیروی انتظامی در بدره

سرهنگ بازیار از حضور به موقع و قاطعانه پلیس در یکی روستا‌های شهرستان بدره و پایان دادن به نزاع و درگیری بین آن‌ها خبر داد.

سرهنگ  امیـــــر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی ، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور به موقع ماموران انتظامی شهرستان ، نزاع بین دو طایفه در یکی از روستا‌های شهرستان بدره که به علت اختلافات قبلی آغاز شده بود پایان یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره ، بیان کرد: به دلیل اختلافات پیش آمده و هم چنین نزاع و درگیری بین دو طایفه که منجر به مصدوم شدن چند نفر شده و موجبات رعب و وحشت ساکنان را فراهم نمود با اقدام به موقع و قاطعانه نیروی انتظامی آرامش در محل حاکم شد.

او با اشاره به دستگیری ۶ نفر از عاملان اصلی این نزاع دسته جمعی و معرفی آن‌ها به مرجع قضائی ، بیان کرد: نیروی انتظامی در راستای شرح وظایف ذاتی خود مبنی بر ایجاد امنیت پایدار با استفاده از ظرفیت روحانیت ، معتمدان و ریش سفیدان و همچنین برگزاری چند جلسه جهت صلح و سازش بین این دو طایفه، بالاخره این طوایف با یکدیگر سازش کردند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.