عبدالحمید حمزه‌پور:

ظرفیت تولید آب از آب‌شیرین‌کن بوشهر افزایش یافته است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: تولید آب از آب‌شیرین‌کن بوشهر از ۱۰ هزار متر مکعب به ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحمید حمزه‌پور،‌ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در نشست ویدئوکنفرانسی با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه اقدامات مهمی برای گذر از تابستان انجام شده است بیان کرد: اجرا طرح‌های مخازن ذخیره آب در شهر‌ها و روستا‌ها یکی از برنامه‌های مهم است که در این راستا برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز به تامین اعتبار لازم است.

او کمبود مخازن ذخیره آب در روستا‌ها را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: با همکاری و همدلی مسئولان استان به ویژه استاندار بوشهر اجرا طرح‌ها تسریع یافته و اکنون مخازن جدید تجهیز و راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، از افزایش ظرفیت آب پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر خبر داد و افزود: اکنون تولید آب از آب‌شیرین‌کن بوشهر از ۱۰ هزار متر مکعب به ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب افزایش یافته و این درحالی است که پروژه‌های آب‌شیرین‌کن به ظرفیت ۳۵ هزار و ۱۷ هزار متر مکعب در بوشهر در حال اجرا است.


بیشتر بخوانید


حمزه‌پور با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن امسال وارد مدار تولید می‌شود بیان کرد: فاز نخست پروژه‌های آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار و ۱۷ هزار متر مکعب امسال در چرخه بهره‌برداری قرار می‌گیرد که نقش مهمی در جبران کمبود آب شهر‌ها و روستا‌ها دارد.

او با تاکید بر توجه به تامین اعتبار تسهیلات بانکی مجری طرح آب‌شیرین‌کن گفت: تیم خوبی برای رسیدگی به مشکلات آبرسانی در استان تشکیل شده و این درحالی است که استاندار بوشهر با تشکیل مستمر جلسات بحران و شورای آب به حل مشکلات توجه ویژه‌ای دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از آماده شدن ۱۲ حلقه چاه آب در دشتستان برای تامین آب در زمان بحرانی خبر داد و ادامه داد: پروژه‌های آب‌شیرین‌کن روستایی عسلویه در حال اجرا است که برای تسریع آن نیاز به توجه ویژه برای تامین اعتبار دارد.

حمزه‌پور با قدردانی از توجه ویژه مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حل مشکلات آبرسانی شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر، خدمات و توجه ویژه استاندار بوشهر و مسئولان استان را قابل ستایش و قدردانی دانست و تاکید کرد: تامین اعتبار و تسریع در اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن روستا‌ها و تسهیلات بانکی این طرح‌ها یک ضرورت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اظهار امیدواری برای گذر از تابستان بدون بحران و مشکل با همراهی و همکاری آحاد مردم و مشترکان گفت: فرهنگ مدیریت مصرف آب یکی از برنامه‌های مهم است که مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.