جمالی:

رژیم صهیونیستی به بشریت ظلم می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مصداق عینی ظلم بزرگ، رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی است و ظلمی که این رژیم نسبت به بشریت انجام می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره مساله ظلم و ظلم ستیزی در قرآن، بیان کرد: یکی از گناهان بزرگ ظلم به دیگران است، از کوچک‌ترین چیز در ظاهر و نزدیک‌ترین فرد گرفته تا درجات بالای ظلم، همه این‌ها نزد قرآن کریم مردود و مطرود است.

او با اشاره به اینکه ظلم توجیه‌بردار نیست، افزود: ما گاهی فکر می‌کنیم اگر در ظاهر تضییع حقوق دیگران خیلی مهم نباشد، پس مهم نیست، اگر انسان حق دیگری را در صف نانوایی ضایع کند، این هم ظلم است و تفاوتی نمی‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: اگر ظلم ابعاد بسیار بزرگی به خود بگیرد و حوزه آن بسیار فراگیر شود باید در برابر این ظلم ایستاد، امروز مصداق عینی ظلم بزرگ، رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی است و ظلمی که این رژیم نسبت به بشریت انجام می‌دهد.


بیشتر بخوانید


جمالی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی زن و بچه‌ها را به خاک و خون می‌کشد و فلسطینیان را آواره می‌کنند، و بالاتر از همه این‌ها، جنگ و عداوتی است که آن‌ها با اصل اسلام دارند.

او گفت: حضرت امام (ره) می‌فرمایند روز قدس روز اسلام است، روز قدس روزی است که باید اسلام را احیاء کرد، ایشان فلسطین را به عنوان یک حوزه جغرافیایی نمی‌بینند، آن را به عنوان جبهه‌ای می‌بینند که دشمنان اسلام در مقابل اسلام قرار می‌گیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز می‌فرمایند مساله‌ فلسطین مساله‌ اول دنیای اسلام است و این‌ها همه نشان از اهمیت این موضوع دارد، قرآن کریم در آیات متعددی ما را مأمور به جهاد و مقابله با ظلم و ظالم می‌کند.

جمالی افزود: در قرآن کریم هیچ اشاره به مذهب و دین افراد مستضعف نشده است، هرجا صدای ناله مظلومی شنیده شود باید از او حمایت کنیم و امروز اگر در مقابل این حقیقت و ظلم سکوت شود آب به آسیاب آن‌هایی ریخته خواهد شد که با اصل اسلام مخالفت می‌کنند.

او بیان کرد: اگر امروز در هر جای دنیا ببینیم که عده‌ای در مقابل اسلام راستین می‌ایستند، به طور قطع پشت صحنه آن صهیونیسم جهانی است و ان‌شاءالله همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نابودی رژیم اشغالگر این رژیم کودک‌کش را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.