امام جمعه خرمشهر:

مردم ایران در هر وضعیتی از آرمان های فلسطین حمایت می کنند

حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر گفت: ما مردم ایران اسلامی با همه وجود و امکانات از آرمان های فلسطین حمایت می کنیم.

حجت الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: ملت ایران در هر لحظه ای در راستای حمایت از آرمان فلسطین آرام نخواهد گرفت و به دنبال بازگشت حق مردم فلسطین است.

او نابودی کامل رژیم صهیونیستی را موضع جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: موضع رسمی و عملی جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی و مردم ایران در قبال موضوع فلسطین نابودی کامل رژیم صهیونیستی و بازگشت سرزمین فلسطین به صاحبان اصلی آن یعنی مردم فلسطین است.

امام جمعه خرمشهر بر ضعف رژیم صهیونیستی در طول سال های گذشته اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی روزی حاکم بلامنازع و مشغول بلعیدن حقوق مادی و معنوی فلسطینیان بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی به خاک مذلت کشیده شده است.

او افزود: اگر به ۲ سال گذشته مراجعه شود شاهد خواهیم بود که با وجود اینکه همه ظرفیت های رژیم سلطه وارد میدان شده و توطئه های خطرناکی اجرا کرده اما همه سیاست ها و راهبردهای صهیونیست و متحدانش شکست خورده است.

امام جمعه خرمشهر از شهدای مقاومت نیز یاد کرد و گفت: باید از همه شهدای مقاومت به ویژه حاج قاسم سلیمانی یاد کرد و جبهه گسترده مقاومت علیه  سیاست های رژیم صهیونیستی ایجاد کرد.

 آخرین جمعه ماه رمضان به دستور امام خمینی(ره) روز قدس اعلام شد، این روز یادآور مقاومت مردم فلسطین و حمایت از این مقاومت است.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.