خیانت کشورهای عربی در مقابل موضوع فلسطین نابخشودنی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: خیانت بعضی از سران کشور‌های عرب در مقابل موضوع فلسطین نابخشودنی است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه  گفت: حضرت امام خمینی (ره) سال‌ها پیش فرمودند اگر مسلمانان متحد و دست به دست یکدیگر دهند هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب خواهد برد و خیانت بعضی سران کشور‌های عرب در مقابل موضوع فلسطین نابخشودنی است.

او افزود: حضرت امام خمینی (ره) از روز‌های نخست انقلاب اسلامی، آزادی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی را مساله اول جهان اسلام مطرح کردند و از مسلمانان در سراسر جهان درخواست کردند به مبارزه با این غده سرطانی دنیای اسلام اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان  کرد: رهبر معظم انقلاب اعلام کردند کرانه باختری باید مسلح شود و شاهد هستیم امروز با فرمان رهبری گروه‌های مقاومت فلسطینی و لبنانی به فناوری ساخت موشک دست یافتند و اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه و در جنگ پنج روزه از گروه‌های مقاومت شکست می‌خورد.

احمدی بیان کرد: اسرائیل یک ضربه به تأسیسات نطنز وارد کرد، اما در مقابل چندین سیلی از جانب انقلاب اسلامی خورد و این مسئله نشان می‌دهد دوران بزن در رو تمام شده و رژیمی که توانایی دفع یک موشک را ندارد چگونه در مقابل انبوه دستاورد‌های موشکی شهید تهرانی مقدم ایستادگی می‌کند.

او  با اشاره به اقتدار محور مقاومت و انقلاب اسلامی ایران در منطقه خاطر نشان کرد: امروز محور مقاومت با تیکه بر نیروی ایمان و سلاح‌های نوین حرف اول را در منطقه می‌زند و هیاهوی استکبار نشان دهنده حرکت رو به جلو محور مقاومت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: اسرائیل در حال ارزیابی برای ترک و فرار از منطقه است و این حرکت باید با بی آبرویی تمام برای رژیم صهیونیستی و اقتدار برای محور مقاومت همراه باشد و رهبر معظم انقلاب ۲۵ سال را نهایت عمر این رژیم جنایتکار و کودک کش مطرح کردند.

احمدی با اشاره به مردم ایران بیش از ۴۰ سال در برابر استکبار جهانی مقاومت کرده‌اند، بیان کرد: اقتدار اسلامی با دولت مردان ضعیف و غرب‌گرا محقق نخواهد شد و کشور امروز نیازمند دولت جوان انقلابی است که با همکاری مردم موجب پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و نابودی اسرائیل را فراهم کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: روز قدس ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.