کشف پارچه های قاچاق ۷ میلیارد ریالی در اسدآباد

فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری با ۱۲۸ طاقه پارچه خارجی به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال در شهرستان اسدآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اسدآباد با همکاری عوامل پلیس اطلاعات وامنیت، پلیس پیشگیری و همچنین پاسگاه انتظامی جنت آباد  با گشت زنی و استقرار ایست و بازرسی مقطعی در محور بخش چهاردولی  به اسدآباد به کنترل خودرو‌های عبوری پرداختند.

او افزود: ماموران در حین اجرای طرح به یک دستگاه خودرو سمند حامل بار مظنون شدند و با انجام اقدامات خاص پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضائی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در نتیجه بازرسی از خودرو تعداد ۱۲۸ طاقه پارچه خارجی به رنگ‌های مختلف کشف و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

او بیان داشت: با اشاره به متواری شدن راننده قبل از رسیدن ماموران با استفاده از تاریکی شب، تلاش ماموران پلیس جهت دستگیری متهم ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به ارزش محموله مکشوفه که بنا به نظر کارشناسان ۷ میلیارد ریال برآوردشده است، یادآور شد: در این راستا پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.