رونمایی از ۲ ساعت هوشمند Galaxy Watch ۴ و Watch Active ۴ با ابعاد جدید

شرکت سامسونگ قصد عرضه دو سایز جدید از ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch ۴ و Watch Active ۴ را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش اخباری مبنی بر عرضه ۲ مدل ساعت مچی هوشمند سامسونگ Galaxy Watch ۴ و Watch Active ۴ ا با سیستم عامل Google’s Wear OS به جای Tizen در تابستان امسال منتشر شد و در حال حاضر اخبار جدید دیگری نبز مبنی بر تغیرات جدید این ۲ ساعت مچی هوشمند شنیده شده است.

استفاده از اندازه‌های مختلف برای ۲ ساعت هوشمند Galaxy Watch ۴ & Watch Active ۴

به گفته کارشناسان حوزه تلفن همراه هوشمند، شرکت سامسونگ در حال برنامه ریزی برای تغییر در اندازه این ۲ ساعت مچی هوشمند خود است و قرار است گلکسی واچ ۴ در اندازه‌های ۴۲ و ۴۶ میلی متر به به بازار جهانی عرضه شود. بهتر است بدانید که این اندازه‌ها مقداری از مدل‌های موجود ۴۱ و ۴۵ میلی متر بزرگتر است.

بدنه بزرگتر و افزایش حجم باتری ۳۵۰ میلی آمپری از جمله تغیراتی است که قرار در این ساعت مچی هوشمند جای گیرد، البته بهتر است در نظر داشته باشید که سامسونگ برای مدل ۴۲ میلی متری، از باتری ۲۴۰ میلی آمپری قرار است استفاده کند.

به گفته کارشناسان امکان دارد که شرکت سامسونگ برای ساعت هوشمند Galaxy Watch Active ۴ خود از اندازه‌های ۴۰ و ۴۲ میلی متری نیز استفاده کند، البته در حال حاضر گلکسی واچ اکتیو ۲ نسل موجود در اندازه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی متر به فروش می‌رسد.


بیشتر بخوانید


بسیاری از کاربران پیگیر زمان رونمایی این ۲ ساعت مچی هوشمند هستند و بهتر است بدانید که امکان دارد سامسونگ Galaxy Watch ۴ و Galaxy Watch Active ۴ در ماه ژوئیه همراه با گوشی موبایل هوشمند Galaxy Z Fold ۳ و Z Flip ۳ رونمایی شوند.

رونمایی از ۲ ساعت هوشمند Galaxy Watch ۴ و Watch Active ۴ با ابعاد جدید

از نظر ویژگی، در حال حاضر اطلاعات زیادی از این ۲ ساعت هوشمند منتشر نشده، البته به دلیل قیمت مناسب‌تر Galaxy Watch Active ۴، ساعت مچی هوشمند جدید سامسونگ می‌تواند رقیب Apple Watch SE باشد و بهتر است بدانید هر دو Galaxy Watch ۴ و Watch Active ۴ رقیب سرسخت عنوان بهترین ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۱ هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسیح
۰۸:۳۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
ببخشید آیا قابلیت تماس گرفتن هم دارد
آخرین اخبار