مصطفوی:ذوب آهن تیم بسیار خوبی است/ مجیدی درباره جانشینی کمالوند تصمیم گیری می‌کند

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ذوب آهن تیم بسیار خوبی دارد و فردا بازی سختی مقابل این تیم داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی سنگینی را در پیش داریم و با کادر فنی تیم ذوب آهن را به خوبی آنالیز کرده ایم. ذوب آهن تیم بسیار منظمی است و در دفاع برنامه دارد. پیدا کردن روزنه در خطوط دفاعی این تیم بسیار سخت است و جا دارد به حسینی بابت این تیمی که ساخته است تبریک بگویم.

او درباره مصدومیت حدادی فر گفت: این بازیکن از اسطوره‌های ذوب آهن به شمار می رود و بسیار برای ما قابل احترام است و قطعا نبود حدادی فر می‌تواند برای هر تیمی تاثیر گذار باشد.

مصطفوی بیان کرد: شجاعیان محروم است و به خاطر فشردگی مسابقات آسیا برخی از بازیکنان ما مصدوم است، اما خوشبختانه نادری را در اختیار داریم.  همچنین در این دیدار کریم زاده، غفوری و اسماعیلی را  در اختیار نداریم.


بیشتر بخوانید


مربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: همیشه دیدار‌های قبل و بعد دربی شرایط خاص خود را دارد. مجیدی و کادرفنی سعی بر این داشتند تیم را برای بازی مقابل ذوب آهن آماده کنند اما به خاطر برنامه ریزی وحشتناک کنفدراسیون فوتبال آسیا مجبور شدیم در لیگ قهرمانان فشرده بازی کنیم و این موضوع بسیار برای ریکاوری بازیکنان سخت به شمار می رود. از طرفی فاصله بازی‌ها بسیار کم بود. در جده فقط یک ورزشگاه بود که ساعت این بازی‌ها باعث شد سیستم خواب بازیکنان بر هم بخورد و  باعث آسیب‌ دیدگی بازیکنان شد.

او افزود: مجیدی نشان داده است که بازی به بازی پیش می‌رود و در سبک بازی و چینش بسیار متفاوت کار می‌کند. بازی برابر ذوب آهن هم نسبت به پرسپولیس متفاوت خواهد بود.

مصطفوی در پایان تصریح کرد: تیم ما و تیم‌هایی که در آسیا بودند بسیار خسته هستند و در صورتی که تیم‌های دیگر می‌توانستند به حد کافی تمرین کنند و فکر نمی‌کنم ذوب آهن از فرم بازی خیلی دور باشد. مجیدی شخصا درباره جانشینی کمالوند تصمیم می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار