بهره‌مندی مددجویان فارس از خدمات آگاه سازی و آموزش خانواده

مدیر کل کمیته امداد خمینی فارس گفت: ۳۶ هزار و ۷۵۴ مددجو در استان پارسال از خدمات آگاه سازی و آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان از بهره‌مندی مددجویان فارس از خدمات آگاه سازی و آموزش خانواده خبر داد و گفت: این برنامه‌ها به منظور تقویت رشد باور‌های دینی و اعتقادی و توانمند سازی فکری و فرهنگی، مذهبی مددجویان برگزار می‌شود.

او اظهارداشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تمامی آموزش‌ها به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی صورت گرفته است.

بذرافشان یادآور شد: این آموزش‌ها در سرفصل‌های مختلفی همچون اخلاق اسلامی، احکام، قرآن، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی و آمادگی برای ازدواج و با بهره گیری از اساتید مختلف در زمینه‌های مورد نیاز به مددجویان ارائه شده است.

مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه ۳۶ هزار و ۷۵۴ مددجو از آموزش‌های مذکور بهره‌مند شدند، گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۱۲۴ نفر کودک و دانش آموز، ۳۰۲ نفر دانشجویان و طلاب علوم دینی، ۹ هزار و ۴۱۳ نفر از زوج‌های جوان و دختران و پسران مستعد ازدواج، ۷ هزار و ۸۸۱ نفر دختران و پسران بازمانده از تحصیل، ۱۳ هزار و ۹۷۹ نفر زنان سرپرست خانواده، ۳۱۰ نفر مستعدان خودکفایی و هزار و ۷۴۵ نفر از سالمندان بودند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار