معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه :

تشکیل کمیته واکسیناسیون در کرمانشاه/ واکسن کرونا نباید دپو شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به لزوم مدیریت زمان و مکان در مورد تزریق واکسیناسیون گروه‌های هدف علیه بیماری کرونا، گفت: واکسن کرونا نباید در این استان دپو شود.

تشکیل کمیته واکسیناسیون در کرمانشاه/ واکسن کرونا نباید دپو شودبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه واکسیناسیون امری مهم و اقدامی بزرگ در راستای حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا است، اظهار کرد: مدیران شبکه‌های بهداشت استان کرمانشاه باید در راستای اجرای هرچه بهتر و دقیق‌تر واکسیناسیون علیه کرونا احساس مسئولیت مضاعفی داشته باشند و برای اجرای شایسته آن از حداکثر ظرفیت کادر بهداشتی استفاده کنند.

او افزود: تمامی کادر بهداشت استان کرمانشاه باید با تمام توان خود و با عزمی جهادی برای اطلاع‌رسانی و اجرای برنامه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا تلاش کرده و نباید هیچ فردی در مرکز کرمانشاه و حتی مناطق روستایی در دورترین نقطه مرزی این استان سرگردان شده و یا به هر دلیلی از واکسیناسیون جا بماند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تیم و کمیته واکسیناسیون در معاونت بهداشتی این دانشگاه تشکیل شده و در حال حاضر فرآیند واکسیناسیون با نظارت جدی و حداکثری و کاملاً طبق دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح استان کرمانشاه در حال اجرا است.

شکیبا با تاکید بر لزوم مدیریت زمان و مکان در مورد تزریق واکسن کرونا بیان کرد: نباید هیچ گونه دپوی واکسن کرونا در استان کرمانشاه صورت گیرد، لذا سریعاً باید واکسن کرونا بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی تعیین شده از سوی وزارت بهداشت به گروه‌های هدف تزریق شده و هیچ ازدحامی در هنگام تزریق واکسن ایجاد نشود.

او افزود: افراد معتمد و بزرگ منطقه در هر شهر باید در مورد انجام واکسیناسیون، آگاهی بخشی به مردم و تشویق آن‌ها برای تزریق واکسن کرونا و حضور به موقع در مراکز بهداشتی با نیروهای بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.