مرگ ۱۵ نفر دیگر در استان همدان براثر ابتلا به کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:با فوت ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آمار متوفیان استان تاکنون به ۲ هزار و ۳۵ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد طاهری ,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار کرد: ۲۱۱ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۳۹ هزار و ۸۰۱ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۶ هزار و ۱۲۱ نفر رسید.

او ادامه داد: با فوت ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۳۵ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود:همچنین تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴۱ مورد بود که ۱۱۵ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری گفت:در عین حال هم اینک ۱۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۱ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۵۹ بیمار وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۰۰، بهار ۸۹۰، تویسرکان ۹۵۴، رزن ۷۰۱، درگزین ۲۶۲، فامنین ۲۹۶ و کبودراهنگ ۹۵۴ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۸۸۷ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۱۱۱ نفر در نهاوند و پنج هزار و ۹۸۲ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

 درحال حاضر ۲ شهرستان «بهار و اسدآباد» در وضعیت قرمز و دیگر شهرستان‌های استان همدان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.