مسعود مرادی کارشناس داوری فوتبال درباره قضاوت داور مسابقه پرسپولیس و سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

مسعود مرادی کارشناس داوری فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قضاوت بیژن حیدری داور بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر فوتبال  اظهار کرد: به نظرم  ۲ پنالتی باید به نفع پرسپولیس و سپاهان در این بازی گرفته می‌شد، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در نیمه اول بازی توپ به دست محبی بازیکن سپاهان خورد و خطای هند این بازیکن در محوطه جریمه  باید گرفته می‌شد و داور یک پنالتی به نفع پرسپولیس می‌گرفت که این کار را نکرد. در مجموع ۲ پنالتی نگرفته شده نشان از ضعف داور دارد.  

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی نوراللهی در محوطه جریمه بر روی حسینی بازیکن سپاهان خطا کرد که داور باید به نفع طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی می‌کرد که این اتفاق رخ نداد.  

مرادی گفت: متاسفانه عملکرد داوران فوتبال در لیگ برتر فوتبال تفاوت در اسامی آن‌ها است و داوران قضاوت‌های متوسطی در مسابقات دارند. با توجه به شرایط کرونا و نبود فشار از سوی هواداران تعجب می‌کنم که داوران در تشخیص خطا‌ها اشتباهات فراوانی می‌کنند. همچنین قضاوت‌های خوبی در مسابقات نمی‌بینم.

کارشناس داوری بیان کرد: داور مسابقه در تشخیص خطا‌ها ضعیف عمل کرد و او در این بازی حساس برای تیم‌های پرسپولیس و سپاهان ۲ پنالتی نگرفت. به هر حال عملکرد داور در این بازی خوب نبود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقای داور محترم وکارشناس محترم
دربازی رئال و ختافه یک چنین برخودی با توپ به نفع رئال انجام شد ولی داور پنالتی نگرفت و وی ای آرشان هم پنالتی نگرفت.
چرا اینجا باید پنالتی باشه. چون داور خطای واضح پرسپولیس و پنالتی را نگرفت. و باید نشان داده بشه حقی هم از پرسپولیس خورده شده. چرا یک کمیته داوری به صورت غیر مستقیم نظرهاشون را نمیدهند تا داورها مجبور نشوند میان داری کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
پرسپولیسی ها ازمساوی گرفتن خوشحال بودند
آخرین اخبار