رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

پلیس راهور استان ایلام دخالتی در سامانه نوبت دهی اینترنتی ندارد

سرهنگ کهزادی گفت: سامانه نوبت دهی اینترنتی به صورت سراسری بوده و پلیس راهور استان‌ها هیچ گونه دخالتی در فرآیند نوبت دهی به متقاضیان نقل و انتقال پلاک ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ، درپی انتقاد برخی از شهروندان در خصوص عدم امکان دریافت نوبت دهی به موقع در سامانه راهور ۱۲۰ ، گفت: فرآیند اخذ نوبت به صورت اینترنتی یک موضوع فرا استانی بوده و راهور مراکز استان دخالتی در فرآیند نوبت دهی اینترنتی ندارند.

او سختی رزور نوبت اینترنتی را ناشی از کثرت بیش از حد متقاضیان دریافت خدمات در مرکز تعویض پلاک ایلام دانست و افزود: مرکز تعویض پلاک ایلام یکی از مراکز با متقاضی زیاد در کشور است که روزانه بیش از ظرفیت به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در ادامه تعطیلی دو هفته‌ای مرکز تعویض پلاک ایلام ناشی از شیوع ویروس کرونا را نیز مزید برعلت دانست و مطرح کرد: امیدواریم با افزایش تعداد غرفه‌ها در مرکز تعویض و همین طور افتتاح دو مرکز دفاتر خدمات خودرویی در شهرستان‌های تابعه بتوانیم این موضوع را ساماندهی و مدیریت کنیم.

او همچنین به شایعه درخواست وجه اضافی از سوی برخی از مراکز خدمات اینترنتی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: دریافت هرگونه وجه اضافی جهت رزور نوبت اینترنتی عملی غیر قانونی بوده و درصورت گزارش با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام اظهار کرد: هرگونه خرید و فروش نوبت اینترنتی عملا غیر ممکن است چرا که ارائه خدمات صرفا به فرد متقاضی که تمامی مشخصات سجلی خود و مشخصات وسیله نقلیه را در سامانه ثبت نموده است امکانپذیر خواهد بود.

او در پایان با اشاره به اینکه دریافت نوبت اینترنتی رایگان است، بیان کرد: متقاضیان نقل و انتقال پلاک می‌توانند به منظور جلوگیری از تحمیل هزینه‌های اضافی بدون مراجعه به دفاتر خدمات اینترنی از طریق گوشی همراه خود اقدام به دریافت نوبت اینترنتی نمایند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.