۴۵ هزار پرس غذای گرم در ایرانشهر توزیع شد

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۴۵ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح "پویش ایران همدل و اطعام مهدوی" بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدعلی تراقویی مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر  گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پخت و پز غذای گرم در آشپزخانه کمیته امداد این شهرستان با رعایت موازین بهداشتی صورت می‌گیرد افزود: توزیع غذای گرم بین نیازمندان در سطح شهرستان ایرانشهر تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر با اشاره به تأکیدات همه ساله رهبر معظم انقلاب برای ارائه افطاری ساده به نیازمندان گفت: طرح "پویش ایران همدل و اطعام مهدوی" در همین راستا در این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال اجراست بطوریکه با همکاری خیران طبخ و توزیع حداقل ۵۰ هزار پرس غذای گرم برای اقشار نیازمند پیش‌بینی شده است.

وی افزود: خانواده‌هایی که هرساله در ماه مبارک رمضان اقدام به پخت نذری می‌کردند و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا قادر به پخت نذری نیستند می‌توانند نذورات خود را تحویل کمیته امداد دهند که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی غذا پخت و در اختیار افراد و خانواده‌های نیازمند قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار