معاون امور بازرگانی سازمان صمت خراسان شمالی خبرداد ؛

توزیع هزار تن شکر سهمیه استان از ۲۵ اردیبهشت در خراسان شمالی

مهرداد داوودزاده گفت :هزار تن شکر سهمیه سه ماه اول استان از شنبه ۲۵ اردیبهشت با قیمت کیلویی ۸ هزار و ۷۰۰ تومان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به توزیع ۳۵۰ تن شکر در ماه مبارک رمضان گفت: هزار تن شکر سهمیه سه ماه اول استان از شنبه ۲۵ اردیبهشت با قیمت کیلویی ۸ هزار و ۷۰۰ تومان توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید 


مهرداد داوودزاده همچنین از اختصاص ۵۰ درصد سهیمه شکر استان به قند برای توزیع مناسب قندگفت و افزود: اکنون برای توزیع قند در استان مشکلی نداریم.


بازار آرام در ماه مبارک رمضان


مهدی امیدوار رئیس اتاق اصناف بجنورد با اشاره به توزیع و قیمت مناسب کالا‌های اساسی ماه مبارک رمضان در استان گفت: اکنون در توزیع قند، شکر، برنج و روغن در استان هیچ مشکلی نداریم و این کالا‌ها به اندازه نیاز در بازار موجود و دز حال توزیع است.


قرارداد تبدیل ۳۵ هزار تن شکر خام به شکر سفید در کارخانه قند شیروان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی هم از قرارداد تصفیه بیش از ۳۵ هزار تن شکر خام وارداتی در کارخانه قند شیروان برای تصفیه و تبدیل به شکر سفید خبر داد.


سید جلال موسوی افزود: بیش از هفت هزار تن شکر خام به کارخانه قند شیروان وارد شده است و ۲۸ هزار تن دیگر هم روز‌های آتی و به مرور وارد استان خواهد شد.


شکر سفید تولید شده، با توجه به اعلام نیاز استان‌های دیگر و براساس اولویت، تقسیم خواهد شد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.