دغدغه روز/

گلایه والدین از افزایش قیمت شهریه مدارس در مهر۱۴۰۰

مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مخاطبان درباره افزایش قیمت شهریه مدارس در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد افزایش قیمت شهریه مدارس پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی، پیام‌های شما برای پیگیری به سرویس علمی ارجاع داده شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

شهریه مدارس
باسلام دوباره داره فصل مدارس تموم می‌شه وثبت نام‌ها شروع، ولی هیچ کس به فکر خانواده‌ها نیست، چون هم دارن شهریه رابپردازند وهم اضافه شهریه را تازه باید پول اینترنت وهزینه‌های اضافی دیگه برای وصل شدن به نرم افزار هارا هم بپردازند و درآخر هم اگر دانش آموزان در دروس موفق نشوند مقصر خانواده بیچاره است کلی هزینه کلی حرص وجوش کلی اضطراب آخرش هم هیچی معلم‌های محترم هم نه حرص ونه جوش تازه حقوق ومزایا سر جا ش باتقدیر وتشکر حداقل شهریه‌ها را عادلانه مقرر کنید مخصوصا بچه‌های دبستانی که مادران بیچاره هم باید مادر باشند هم معلم هیچ جا هم معلوم نمی‌شه که این بینوا‌ها چطور باید این همه بار مسئولیت را بدوش بکشند. لطفا پیگیری کنید.


سلام سال تحصیلی ۹۹_۴۰۰ مدارس کامل تعطیل بودن شهریه مدارس کامل دریافت شد و مدارس حتی تخفیف هم ندادن، اما پول بیمه واسه چی گرفته شد چرا این همه پول به جیب شدکت بیمه رفت و سود صد در صد واسشون داشت وقتی دانش اموزی به مدرسه نرفت و حادثه‌ای اتفاق نیفتاد.


با سلام. لطفا بابت شهریه مدارس گزارشی تهیه کنید. دانش آموزی که مدرسه نرفته و مجازی آموزش دیده چرا باید شهریه پرداخت کند خواهشمندم پیگیری کنید.


با سلام و احترام خواهش می‌کنم در مورد افزایش شهریه دانش آموزان که اصلا به مدرسه نرفتند گزارشی تهیه کنید. با تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آراز
۱۱:۱۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
طبق قانون اساسی تحصیلات متوسطه ( اول تا دیپلم ) باید رایگان باشد درصورت پیگیری و شکایت والدین داداگاه قطعا مدارس وآموزش وپروش را محکوم خواهد کرد .
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۳۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ببخشید // مگه تحصیل طبق قانون رایگان نیست ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنظر من بچه ها نباید اصلا مدرسه برن .تو کشور ما باید یه کار به بچه آموزش داده بشه تا بتونه امرار معاش کنه در آینده. البته درس خوبه ولی خارج از کشور واسه همینه مسوولان آقا زاده هارو میفرستن اونور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام، متاسفانه یکی از دلایل عدم رعایت تعرفه قانونی توسط مدارس غیرانتفاعی ، نظارت نادرست توسط آموزش و پرورش هست که عملا ناظر با متخلفین همکار و هم صنف محسوب می شوند ، باید قوه قضائیه به این موضوع ورود کند تا مشکل را ریشه ای حل کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام. به عنوان یک معلم می گویم که ادارات کل آموزش و پرورش، تا سهم خود را از شهریه دانش آموزان برندارند، به مدیران مدارس اجازه نمی دهند که حتی یک ریال برای مدرسه خرج شود. حالا فهمیدید که چرا ادارات کل و وزارت خانه آموزش و پرورش از افزایش شهریه حمایت می کنند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
مجتمع آموزشی شهید مهدوی برای ثبت نام سال آینده ، آن هم به صورت آنلاین برای کلاس دوم دبستان ۳۲ میلیون و هشتصد هزار تومان گرفتند .
زعفرانیه تهران
رسید هم ندادند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
خب شما برای چی اینقدر پول دادی ؟ ، چیزی که زیاده مدرسه
آخرین اخبار