اتمام ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومان در اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به اقشار محروم و ضعیف جامعه یک هزار واحد مسکن محرومان در اردبیل را به اتمام رسانده‌ایم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل امروز در جلسه ارائه وضعیت روند احداث واحد مسکن محرومان در اردبیل گفت: ارائه تسهیلات بلاعوض با هدف اجرای طرح مسکن محرومان در اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است که به همین منظور درصدد هستیم هر چه سریع‌تر سهمیه استان را در اجرای طرح مسکن محرومان که سه هزار  واحد است محقق کنیم.

او بیان کرد: در حال حاضر 30 درصد از مسکن محرومان در استان به اتمام رسیده و 26 میلیارد و 680 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض در استان ارائه شده است که به همین منظور برای خانه‌دار کردن افراد مشمول با تشکیل پرونده برای 4 هزار و 407 نفر درصدد هستیم هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: در مجموع تسهیلات پرداخت شده برای این طرح به عنوان یک تسریع‌بخش توانسته گام‌های ارزشمندی در خانه‌دار کردن افراد مناطق محروم باشد که درصدد هستیم هر چه سریع‌تر در این زمینه به اهداف مورد نظر جامه عمل پوشانده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

سبحانی گفت: برنامه‌ریزی شده است زمین‌های رایگان در تمام شهرها در اختیار این مجموعه قرار گیرد تا روند عملیات اجرایی طرح ملی مسکن در اردبیل شتاب گیرد و شاهد تحقق ایجاد سرپناه برای مردم استان باشیم که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

او با اشاره به بحث مسکن ایثارگران نیز  اظهار کرد: در صورت نیازسنجی از سوی بنیاد شهید، بنیاد مسکن استان ظرفیت ورود به این حوزه و مساعدت در راستای تامین مسکن برای ایثارگران را دارد که بی‌شک می‌تواند در توسعه استان و نیز محرومیت‌زدایی نقش اساسی ایفا کند.

انتهای پیام/ع

 

برچسب ها: بنیاد مسکن ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۰۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
این جه اسم تحقیر آمیزیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟