۲۳ اردیبهشت اعلام نتیجه تایید بررسی صلاحیت داوطلبان شورای شهر

فرماندار کرمانشاه گفت : ۲۳ اردیبهشت (پنجشنبه هفته جاری) نتیجه تایید بررسی صلاحیت داوطلبان شورای این شهر از سوی هیات نظارت بر انتخابات استان طبق برنامه زمانبندی اعلام می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : پس از اعلام نتایج توسط هیات نظارت، طبق قانون افراد رد صلاحیت شده در شهر‌های با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر می‌توانند اعتراض خود را برای بررسی در هیات نظارت بر انتخابات مرکزی در تهران، به فرمانداری تحویل دهند تا در مرکز نیز رسیدگی شود.

او با بیان اینکه ۳۱۲ نفر برای شورای شهر کرمانشاه ثبت نام کردند، گفت : تاکنون صلاحیت ۱۴۹ نفر از آن‌ها تایید شده و ۳۷ نفر نیز انصراف داده‌اند.

رنجبر افزود: در حال حاضر روند بررسی صلاحیت‌ها در هیات نظارت بر انتخابات استان در جریان است و ممکن است بر تعداد تایید صلاحیت شده‌ها شورای شهر کرمانشاه افزود شود.

۴۸۶ روستا کرمانشاه واجد شرکت در انتخابات شورای اسلامی هستند

فرماندار کرمانشاه به انتخابات شورای اسلامی در روستا‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: در حوزه این شهرستان ۴۸۶ روستا شرایط داشتن شورای اسلامی دارند.

رنجبر با بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر در انتخابات شورای روستا‌های شهرستان ثبت نام کردند، افزود: بخش مرکزی، سرفیروزآباد، ماهیدشت، کوزران و بیلوار به ترتیب بیشترین روستا‌های واجد شرایط انتخابات را دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.