فرمانده انتظامی استان زنجان مطرح کرد؛

آمادگی کامل پلیس و سپاه زنجان برای تأمین امنیت در انتخابات

سردار جهانبخش گفت: پلیس تمهیدات لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات اندیشیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان در نهمین کمیسیون عملیات مشترک با سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان،گفت: پلیس در امر انتخابات با صلابت و اقتدار وارد عمل شده و همانند گذشته  اقدامات امنیتی لازم را برای شرکت هرچه با شکوه‌تر مردم در انتخابات ریاست جمهوری انجام خواهد داد.

او برقراری  امنیت و آرامش شهروندان را از رسالت های مهم نیروی انتظامی در انتخابات دانست و افزود: شرکت در انتخابات عام‌ترین، سهل‌ترین و کم هزینه‌ترین مشارکت سیاسی است و همه باید تلاش کنیم تا مردم در انتخابات حضوری گسترده و دشمن شکن داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: پلیس بنا به وظایف قانونی خود با هدف تحکیم مبانی حفظ نظم و امنیت و تأمین آسایش عمومی مردم اقدامات گسترده‌ای  در حال اجرا دارد.

سردار جهانبخش گفت: آنچه برای پلیس در تأمین نظم و امنیت، این حماسه با شکوه و همگانی اهمیت دارد، این است که به عنوان یک نیروی انقلابی، با انجام رسالت خود، پاسدار ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی باشد و بار دیگر ثابت کند که خدمتگزار مردم و سرباز ولایت فقیه است.

او با اشاره به آمادگی کامل و با نشاط و هوشمندانه پلیس برای انتخابات پیش رو، هم افزایی، همدلی و همکاری دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت را بسیار مهم دانست و افزود: منافقین و دشمنان هر اقدامی برای ضربه زدن به این کشور و مرز بوم انجام می‌دهد، ولی نیرو‌های مسلح با تکیه به خداوند متعال و قرآن کریم و با همدلی و هم‌افزایی و این روحیه برادری که با یکدیگر دارند، توطئه‌های دشمنان را خنثی ساخته‌اند.

سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: کارکنان ناجا در خط مقدم نظام هستند و حضور آن‌ها در تمامی مراحل زندگی مردم بسیار تاثیرگذار است.

او حضور نیروی انتظامی در تمامی مراحل زندگی مردم را تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: تبیین اوضاع سیاسی و شرایط جامعه، عمل به قرآن کریم به عنوان کتاب قانون اساسی و کتاب انسان ساز و قرار دادن آیات و روایات آن به عنوان یک اصل در زندگی شخصی و خانوادگی از موارد مشهود در نیرو‌های مسلح است.

فرمانده سپاه استان زنجان ادامه داد: دشمنان در صدد ناامید کردن ملت غیور ایران هستند، اما مردم با توجه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و مشارکت و حضور گسترده و حداکثری خود در صحنه انتخابات اقتدار کشور را نشان خواهند داد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.