ورود مسافران بدون ماسک به اتوبوس‌های همدان ممنوع

مدیر معاونت اتوبوسرانی سازمان شهرداری همدان گفت: باتوجه به ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ورود مسافران بدون ماسک به اتوبوس‌های شهرممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بابک اسدی, مدیر معاونت اتوبوسرانی سازمان شهرداری همدان از ممنوعیت ورود مسافران بدون ماسک به اتوبوس‌های همدان خبر داد و اظهار کرد: استفاده از ماسک برای مسافران در اتوبوس‌های شهر همدان اجباری است، در غیر این صورت از سوار شدن آن‌ها ممانعت خواهد شد.

او بیان کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد مدیریت بیماری کرونا استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی الزامی است و این اقدام به ویژه در استفاده از اتوبوس‌ها باید با دقت بسیار، بررسی و پیگیری شود.

مدیر معاونت اتوبوسرانی سازمان شهرداری همدان بیان کرد: باتوجه به شرایط کرونایی و با کاهش تقاضای سفر باید تعداد ناوگان کاهش پیدا می‌کرد، امابرای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نسبت به کاهش ناوگان اقدام نخواهیم کرد، هرچند متضرر شویم.

اسدی با اشاره به ضدعفونی و گندزدایی مستمر اتوبوس‌های همدان از ابتدای شیوع بیماری کرونا بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مسافران اتوبوس تأکید کرد: شهروندان هنگام استفاده از اتوبوس برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی از کارت بلیت الکترونیکی استفاده کنند.

منبع فارس

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۷:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
کار درستیه ...چرا باید به افرادی که به حقوق دیگران احترام نمی گذارند خدمات ارائه بشه ...امیدوارم هیچ مرکز خدماتی و فروشگاهی به اینگونه افراد که شیوه نامه بهداشتی را رعایت نمی کنند خدمات ندهند