خشک شدن باغات روستای دهدر طالقان/ وقتی سیاهی راه، نفس سبز را می‌بُرد

اهالی روستای دهدر علت خشک شدن این درختان را کوتاهی و سهل انگاری پیمانکار راه و شهرسازی در زمان اجرای طرح راه سازی روستا می‌دانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، روستای دهدر از توابع بخش طالقان است باغاتی که تا چند سال پیش درختانی سر سبز و پر محصول داشت اکنون با جای خالی درختان روزگار خود را می گذراند.

الله کرمی از ساکنان این روستا می گوید: امسال تعداد زیادی از درختان این روستا خشک شده اند و بار نمی دهند تعداد زیادی درخت زرد آلو، سیب و.. داشتیم که به دلیل بی آبی از بین رفتند و هیچ مسئولی به دادمان نمی‌رسد؛  از مسئولین می خواهیم برای ساخت جاده زمین های ما را خراب نکنند.

عسگری، رئیس اداره راه و شهر سازی طالقان در این باره گفت: با توجه به عملیات راه سازی که در سنوات گذشته توسط پیمانکار وقت و هماهنگی هایی که در سطح شهر انجام شده بود، پیگیر شدیم و هماهنگی ها و مکاتباتی با استان انجام دادیم و در آینده ای نزدیک نسبت به بررسی و رفع مشکلات اقدام می کنیم.

او افزود: نکته قابل تامل این است که در این سال ها جاده روستا بهسازی و اسفالت نشده است و این که شرایط فعلی هم شرایط نامناسبی دارد.

عسگری گفت: اگر پیمانکاران اندکی دقت کنند و مسئولان حداقل دقت را داشته باشند شاهد چنین خسارت هایی نخواهیم بود!

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.