ویژه برنامه عید سعید فطر در باشگاه خبرنگاران جوان؛

خواننده‌ای که سبک خواندنش برای خودش هم عجیب است/ قصه مردی که ۲هزار فرزند دارد+ فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان به مناسبت عید سعید فطر ویژه برنامه «از نو» را برای مخاطبانش تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، عید سعید فطر بهانه‌ای شد تا بار دیگر باشگاه خبرنگاران جوان با یک عیدانه جذاب مهمان نگاه‌های شما باشد.

عیدانه‌ای که «از نو» نام دارد و خبر از یک فرصت دوباره برای از نو شدن می‌دهد.

فرصتی که بعد از ماه مبارک رمضان و عهد‌های بسته شده با پروردگار برای جهانیان فراهم شده و وظیفه انسان‌ها وفاداری به همان عهد‌های شب‌های قدر است.

محمدرضا حیاتی گوینده پیشکسوت تلویزیون و سمیه مردانی مجری شبکه خبر، اجرای «از نو» را برعهده داشتند و در طول برنامه با مهمان‌های مختلف به گفتگو پرداختند.

خواننده قطعه رفیق خود را پررو خطاب کرد/ قصه مردی که ۲۰۰۰ فرزند دارد+ فیلم

اولین مهمان «از نو» بابک افرا بود، خواننده‌ای که با سبک جدید خود در دل مخاطبان جا باز کرده است.

افرا در پاسخ به سوال محمدرضا حیاتی درخصوص وضعیت فعلی دنیای موسیقی گفت: اوضاع دنیای موسیقی در این ایام کساد است، تنها خواننده‌ای که در این روز‌ها با پررویی تمام در حال کارکردن است فقط من هستم. با اینکه تعدادی از همکاران ما فعالیت هایشان را به فضای مجازی منتقل کردند، اما هیچگاه دنیای مجازی جذابیت‌های دنیای واقعی را ندارد. در این چند وقت مردم کمی دچار افسردگی شدند و منتظر هستند که واکسن‌ها تزریق شود و برنامه‌ها به حالت اول برگردد، اما من خیلی به این مسائل کاری ندارم و کار خودم را انجام میدهم.

خواننده قطعه رفیق خود را پررو خطاب کرد/ قصه مردی که ۲۰۰۰ فرزند دارد+ فیلم

وی درباره اجرای خود در برنامه جشن رمضان توضیح داد: اجرا در برنامه جشن رمضان تجربه جدیدی بود. البته در آن برنامه اسم مرا مجری ذکر نمی‌کنند بلکه می‌گویند خواننده مهمان و مجری هم خانم پورابراهیم هستند. جالب است که عده‌ای از مردم پیام دادند که چرا بابک افرا که مجری نیست برنامه را اجرا می‌کند؟ عوامل هم گفته اند خواننده مهمان است و مردم پرسیده اند اگر مهمان است پس چرا نمیرود؟ من به تهیه کننده گفتم که باید می‌گفتید مهمان پررویی است.

خواننده قطعه رفیق خود را پررو خطاب کرد/ قصه مردی که ۲۰۰۰ فرزند دارد+ فیلم

افرا در پاسخ به اینکه استقبال مردم از «جشن رمضان» چطور بوده است بیان کرد: از آنجایی که «جشن رمضان» سابقه طولانی دارد، مردم بیننده این برنامه هستند و آن را دوست دارند، اما به نظرم جا دارد تا به ماهیت جشن خود بیشتر نزدیک شود.

خواننده قطعه رفیق خود را پررو خطاب کرد/ قصه مردی که ۲۰۰۰ فرزند دارد+ فیلم

خواننده قطعه «رفیق» در جواب سوال حیاتی که سبک خواندن شما دقیقا چه نوع سبکی است گفت: اگر شما فهمیدید که سبک من چیست خودم هم می‌فهمم. (خنده) وقتی تصمیم گرفتم خواننده شوم به این فکر نکردم که سبک کارم جدید است یا هر چیز دیگر؛ به این فکر میکردم که اثرمن برگرفته از روحیات خودم باشد. از طرفی ما در گذشته پیش پرده خوانی، ضربی خوانی، سبک روحوضی و... داشتیم و من فکر میکنم سبک من هم تلفیقی از اینهاست. این سبک‌ها در فرهنگ شنیداری وجود داشت چرا ما آن‌ها را به روز نمی‌کنیم؟

وی درباره اثر جدید خود بیان کرد: کار جدید من با عنوان «خانم» روز پنجشنبه همراه با موزیک ویدئو رونمایی می‌شود. شعر این اثربرای خودم است. این قطعه برای تیتراژ برنامه «عصر شیرین» تولید و به بانوان هم تقدیم شده است.

خواننده قطعه رفیق خود را پررو خطاب کرد/ قصه مردی که ۲۰۰۰ فرزند دارد+ فیلم

افرا در پاسخ به اینکه تعریف شما از تازه شدن و کار خیر چیست گفت: زندگی در کهنه گی فقط بوی مرگ می‌دهد، هرچیزی برای داشتن طعم زندگی باید از نو تعریف شود. آدم‌ها با یادگرفتن، خواندن و شنیدن و دیدن فیلم جدید نو می‌شوند. همچنین در نوروز ۹۹ که کرونا تازه شیوع پیدا کرده بود و من هم قطعه «هیچی نمیشه» را خوانده بودم، یک راننده تاکسی که مسن هم بود به من گفت "ما خیلی شما را دوست داریم. من متولی مسجد در اوین درکه هستم، تو کاری که کردی در وضعیت ناامیدی و ترس مردم لبخند بزنند"؛ بنابراین هر کاری که منجر به شادی یا آبادی شود کار خیر نام دارد.

در ادامه سید محسن پرهیزگار از خیرین کشور به جمع مهمانان «از نو» اضافه شد.

خواننده قطعه رفیق خود را پررو خطاب کرد/ قصه مردی که ۲۰۰۰ فرزند دارد+ فیلم

پرهیزگار درباره فعالیت‌های خیرخواهانه خود گفت: ۳۰۰ خیر هستیم که در یکسال ۲۰۰۰ بچه یتیم را تحت پوشش قرار دادیم. یکسال پیش بعد از فرمایش مقام معظم رهبری درباره کمک‌های مومنانه، تصمیم گرفتیم کاری برای سبد کالا و ارزاق مردم انجام دهیم. بچه‌های ما در سنین مختلف هستند به طور مثال از بچه یکساله تا دختر دانشجوی کارشناسی ارشد تحت پوشش قرار گرفته اند. البته این کمک‌ها به همین جا ختم نمی‌شود، اگر فرزند پسر باشد تا زمان پیدا کردن کار و اگر هم دختر باشد تا زمانی که شغل خوبی پیدا یا ازدواج کند تحت حمایت قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به اینکه از نظر شما رنگ کار خیر چه رنگی است بیان کرد: به نظرم خیلی سبز است.

خواننده قطعه رفیق خود را پررو خطاب کرد/ قصه مردی که ۲۰۰۰ فرزند دارد+ فیلم

در ادامه می‌توانید فیلم کامل این برنامه را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام
خداون آقای حیاتی رو برای ما و تلویزیون حفظ کنه، این چهره نورانی و سرشناس گویندگی.
انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
من هروقت آقای حیاتی رو میبینم یاد اون روزی میفتم که با صدای بغض آلود و لرزان خبر رحلت امام خمینی ره رو خوند و بسیار تاسف میخورم که چرا ما اصرار داریم که ریا و مخفی کاری رو در جامعه مسلمانمان رواج دهیم چرا نباید کسی بتواند عقیده و نظرش را آنهم راجع به پیش پا افتاده ترین موضوع بیان کند حیف نیست نیروهای باتجربه و خوب و خالص را به این راحتی از دست بدهیم یک کشور با مردم و ملتش پا برجاست لطفا ایرانیان را مجبور به مهاجرت و ترک وطن نکنید ایرانیان را بیش از این خوار نکنید مارا سرافکنده نکنید ما ملتی آزادیم مارا به بند اسارت ریا و نفاق نکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
نت نیست فایده نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خوب نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا خیرشان دهد ان شا الله موفق پایدار سلامت باشند
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۱:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تشکر از شما خیلی زیبا
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۲۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود و خداقوت بر همه دستندرکاران برنامه جذاب باشگاه خبرنگاران جوان و مجری محترمه و جناب آقای حیاتی محترم و خواننده عشقی باحال که خیلی دمش گرمه بابک افرا عزیز دل برادر ، پیشاپیش عید یوم الله اکبر عید سعید فطر مطهر و پاک شدنها و پیروزی پی در پی بر همه شیاطین داخلی و خارجی وجودیمان را بر همه مومنین مسلمین امت واحده رسول الله ص در سر تا سر جهان و جهان اسلام ناب محمدی ص تبریک عرض می کنیم طاعات و عباداتتان مقبول درگاه حضرت حق جل جلاله و عید بر شما خوبان مبارک باد آخر عاقبت همگیمان ختم به خیر و سعادت و رستگاری باد . و من الله فیق .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار