آیت الله دری نجف آبادی:

یهودیان نیویورک هم معتقدند اسرائیل باید برود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حتی یهودیان نیویورک هم معتقدند اسرائیل غاصب است و باید برود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلای اراک با اشاره به جعلی بودن رژیم صهیونیستی گفت: همه دنیا از این رژیم نفرت دارند و حتی یهودیان نیویورک هم معتقدند اسرائیل باید برود.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به غصب فلسطین افزود: آمریکا و انگلیس با برنامه و با هدف اسراییل را در قلب دنیای اسلام ایجاد کردند و صهیونیست‌ها ۳ درصد از زمین‌های فلسطینیان را خریدند و بقیه را اشغال کردند و اکنون ۹۶ درصد فلسطین را در اشغال دارند.

او اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمود اسرائیل پادگان نظامی است و این نظامیان جنایتکارانی هستند که در بمباران باریکه کوچک و محاصره شده غزه با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت زن‌ها و کودکان را شهید می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه اکنون اراضی کرانه باختری هم قیام کردند بیان کرد: تحول قیام فلسطینیان به دلیل انقلاب ایران است.

او با اشاره به انفجار تروریستی مدرسه دخترانه در کابل پایتخت افغانستان ادامه داد: جنایت افغانستان و انفجار ۳ بمب پشت سر هم در مدرسه علمیه سیدالشهدا کابل به هیچ وجه توجیه ندارد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه حتی فرعون هم زن‌ها را نمی‌کشت و جیره خواران آمریکا و انگلیس و اسرائیل جنایت کارند افزود: با خانواده‌های داغ دیده ابراز همدردی می‌کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به انتخابات و ضرورت حضور پرشور پای صندوق‌های رای تصریح کرد: انتخابات باید اگاهانه باشد و کمر همت را برای تولید و رونق اقتصادی ببندیم.

او با بیان اینکه روز عید فطر روز شکر به خاطر یک ماه برکت و توفیق بندگی است که خداوند به ما منت گذاشت و او به خاطر نعمت اسلام و اهل بیت سپاسگزاریم اظهار کرد: پرداخت فطریه به نیازمند ان کرونایی برای دارو و درمان اشکال ندارد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه از دست اندرکاران کمک مومنانه سپاسگزاریم افزود: همانطور که حضرت ابراهیم در سوره مبارکه شعرا از خدا می‌خواهد امیدواریم خداوند قلب سلیم و پاکیزه از ریا و هوا و هو ا و هوس به ما عنایت کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.