پیام تبریک مسئولان مهاباد به مناسبت عید سعید فطر

امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به مردم تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مسئولان شهرستان مهاباد با صدور پیامی فرارسیدن عید سعید فطر، عید شرف و کرامت و سرافرازی مؤمنان را به مردم شریف شهرستان مهاباد و همه مسلمانان و روزه داران در ماه مبارک رمضان تبریک گفتند.

در بخشى از این پیام آمده است؛ عید سعید فطر، عید سرور و عزت و روز اعطای پاداش عبادت‌های امت اسلامی و روزه داران در گوشه و کنار دنیاست؛ امید است توانسته باشیم در پایان ماه ذکر و عبودیت و در آغاز یک راه معنوی و متعالی به برکت همراهی با ماه رمضان به صفا و پاکی فطری نخستین خویش بازگشته و در این مسیر همراه نیکوکاران و صالحان قرار بگیریم و همچنین با تزکیه نفس ریسمان ناگستنی عبودیت در پیشگاه الهی را مستحکم‌تر از گذشته سازیم.

این عید بزرگ مسلمانان در حالی فرارسیده است که شیوع ویروس منحوس کرونا معضلی جهانی برای سلامت مردم سراسر گیتی شده و اکنون نیاز است که مردم هوشیار و فهیم شهرستان مهاباد همراه با سایر هموطنان عزیزمان با اتحاد بیشتر و تداوم همدلی و رعایت نکات بهداشتی، مقابل این چالش مشترک ایستاده تا بتوانیم بصورت کامل با توکل بر خدا و استعانت از ائمه اطهار علیه السلام بر این بحران جهانی غلبه نماییم.

اینجانبان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان و مسلمانان جهان اسلام و ایران اسلامی بویژه مردم روزه دار و متدین شهرستان مهاباد، عید خجسته سعید فطر و حلول ماه شوال را به مردم مؤمن، خداجو و ولایتمدار این شهرستان تبریک و تهنیت گفته و سلامتی، عزت و کرامت همگان را از درگاه خداوند قادر متعال مسألت داریم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.