تولید ویژه برنامه‌های «ماه من» و «عید بندگی» در شبکه قزوین

صدا و سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه‌های «ماه من» و «عید بندگی، جمع مستان، خدا مچکریم» تعطیلات عید سعید فطر راه همراه مخاطبان خواهند بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: ویژه برنامه‌های «ماه من» و «عید بندگی، جمع مستان، خدا مچکریم» با هدف پاسداشت عید سعید فطر، شکر گذاری یک ماه روزه داری و بندگی، همراهی با مردم درجشن عید سعید فطر از شبکه قزوین تولید و پخش می‌شود.

رحیمی افزود: ویژه برنامه «ماه من»» صبح عید فطر ساعت ۱۰ و پانزده دقیقه به صورت زنده با ایجاد فضایی عیدانه وشادمانه در میان مخاطبان، تقویت سنت حسنه صله رحم وآشنایی با آداب ورسوم مسلمانان جهان در عیدسعید فطر از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

او اضافه کرد: رادیو قزوین هم با پخش ویژه برنامه «جمع مستان» ساعت ۹ صبح به استقبال عید سعید فطر می‌رود. این برنامه صبح روز عید با بخش‌های مختلفی همچون گزارش مردمی، گزارش از جشن‌های عیدفطر، نمایش رادیویی، گفتگو با هنرمندان، شعر خوانی، مسابقه و گفتگوی تلفنی با گزارشگران مرکز در مورد آداب و رسوم مردم نقاط مختلف استان در این ایام روی آنتن رادیو قزوین می‌رود. «خدا مچکریم» هم ویژه برنامه عصرگاهی رادیو قزوین از ساعت ۱۹ تا ۲۱ و سی دقیقه در تعطیلات عید سعید فطر خواهد بود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار داشت: معاونت فضای مجازی این مرکز بمناسبت عید سعید به ترتیب با: بارگذاری محتوایی متناسب تولیدات در صفحه ویژه رمضان (عید فطر) در سایت رسمی مرکز و صفحه اشتراک ویدیو (آپارات) و تمامی بستر‌های فضای مجازی، تهیه و تولید و انتشار بسته‌های ویژه فضای مجازی در قالب کلیپ، موشن گرافی، پوستر، عکس نوشت، مستند گزارشی و گزارش تصویری برای فضا سازی متناسب با روز عید فطر، پخش زنده نماز عید فطر و ویژه برنامه تولیدی سیمای قزوین در صورت امکان و وجود از طریق صفحه اجتماعی اینستاگرام مرکز قزوین (لایو)، برپایی پویش عید فطر عید مواسات به صورت مشارکتی با جبهه فرهنگی استان و نیرو‌های جهادی و هیئات مذهبی در قالب دریافت آثار ارسالی مخاطبین و انشتار در بستر‌های مجازی و پخش از قاب شبکه قزوین و فضا سازی و اطلاع رسانی در جهت پوشش و انعکاس فعالیت‌های مرکز پیرامون عید فطر در وب سایت و پیام رسان‌ها با ترند هشتگ‌هایی همچون #عیدمهربانی #فطرعیداحسان #عیدفطرعیدمواسات به این مناسبت می‌پردازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.