نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه؛

آمریکا مذاکره را نمی فهمد و باید در میدان مبارزه جواب دندان شکنی به آنها داد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز عید سعید فطر با اشاره به جنایت آمریکا و مستکبران غربی در حادثه خونین افغانستان گفت: آمریکا مذاکره را نمی فهمد و باید در میدان مبارزه جواب دندان شکنی به آنها داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، افزود: مسیر اصلی مسیر مقاومت و یکپارچگی است و باید در کشور نیز اتحاد و انسجام ملی خود را در مقابل دشمنان انقلاب حفظ کنیم.

او با بیان اهمیت مسیله انتخابات از دیدگاه رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: موضوع انتخابات یک موضوع بسیار مهم و اساسی است و دشمنان نیز درصدد این هستند که مردم را از آمدن پای صندوق های رای بازدارند.

امام جمعه ارومیه گفت: هر زمانی که ملت بزرگ ایران ایستادگی کرده اند دشمن عقب نشینی کرده و وظیفه داریم همه پای صندوق های رای بیاییم چرا که این حضور پرشور امنیت و اقتدار کشور را می افزاید.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: با کفایت بودن مومن بودن مدیر بودن از جمله شاخصه های مهم یک رییس جمهور منتخب از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است و باید در انتخاب خود این شاخصه ها را مد نظر قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به این که به شکرانه درک ماه مبارک رمضان باید شکرگزار درگاه الهی باشیم افزود: اعمال عبادی که در این ماه مبارک انجام می دادیم باید در ماههای دیگر نیز بدان تداوم بخشیم.

اوتاکید کرد: باید معنویت به دست آمده در این ماه مبارک را تا ماه مبارک رمضان بعدی حفظ کنیم.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.