از افزایش ۲ برابری حوزه‌های امتحانی تا رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از افزایش ۲ برابری حوزه‌های امتحانی نوبت دوم در استان و رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی در محل برگزاری امتحانات خبر داد.

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: طبق مصوبه‌ی ستاد ملی کرونا امتحانات حضوری بیش از ۱۷ هزار دانش آموز پایه‌ی نهم و دوازدهم استان از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در استان آغاز می‌شود.

او افزود: از ابتدای سال تحصیلی بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تهیه وسایل ضدعفونی کننده و ماسک در اختیار آموزشگاه‌ها و مدارس استان قرار گرفته است.

واقعی اظهار کرد: در تمامی حوزه‌های امتحانی دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت می‌شود و حداکثر فاصله گذاری اجتماعی برای حضور دانش آموزان با کمترین استرس مهیا شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به نظارت همکاران شبکه بهداشت و درمان در محل برگزاری امتحانات تصریح کرد: برای رعایت دستور العمل‌های بهداشتی محل برگزاری امتحانات حضوری دو برابر شده است و امکان افزایش حوزه‌های امتحانی در استان وجود دارد.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: برای حضور دانش آموزان مشکوک به بیماری کرونا در محل برگزاری امتحانات اتاق‌های مخصوصی در نظر گرفته شده است.

واقعی بیان کرد: دانش آموزان بدون هیچ گونه نگرانی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محل برگزاری امتحان حضور یابند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه خوب