ترخیص عروس حادثه دیده از بیمارستان/ وضعیت داماد همچنان وخیم است

مدیر بیمارستان شهید رجایی شیراز از ترخیص عروس حادثه دیده از بیمارستان در سانحه رانندگی دیشب خبر داد.

 

سید امیر رضا مصباحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، درباره وضعیت عروس و داماد شیرازی که شب گذشته در سانحه رانندگی دچار آسیب شدید شدند، گفت: عروس با شرایط جسمانی نسبتا خوب از بیمارستان مرخص شد.

او ادامه داد: داماد که به دلیل شدت ضربه‌ای که به سر و جمجمه او وارد شده همچنان در بخش آی سی یو بیمارستان با سطح هوشیاری پائین بستری است.

مصباحی ادامه داد: بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی به عنوان قطب ریفرال جنوب کشور و تنها مرکز ترومای جنوب، خدمات ارزنده‌ای را ماهیانه به بیش از ۲ هزار مصدوم استان فارس و استان‌های همجوار ارائه می‌دهد که بر اساس شواهد موجود، خدمات این مرکز بر اساس استاندارد‌های روز دنیا و با کیفیت بسیار مناسب ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید: 


رییس بیمارستان شهید رجایی افزود: ماهیانه بیش از یک هزار عمل جراحی مختلف و پیچیده و بسیار حساس در این مرکز به انجام می‌رسد که با توجه به نوع مراجعان در سطح کشور و منطقه کم نظیر است.

گفتنی است شب گذشته یک دستگاه خودروی کمری حامل عروس و داماد جوان به علت نامعلوم با گاردریل حاشیه جاده دوکوهک گویم برخورد کرده و بر اثر این حادثه، زن و مرد جوان به شدت دچار مصدومیت شده و داخل خودرو گیر کرده بودند که با سرعت عمل تیم‌های امدادی آتش نشانی در کمترین زمان ممکن مصدومان از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۱:۰۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشااله که خدا شفای خیر بده
آخرین اخبار