مربی پدیده: ما به خودمان باختیم/ فوتبال ما به قهقرا می‌رود

فاضلی مربی تیم فوتبال پدیده درباره شکست تیمش برابر آلومینیوم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید فاضلی مربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره شکست تیمش برابر آلومینیوم در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار کرد: روز خوب ما نبود. به حریف تبریک و خسته نباشید می‌گویم. ما به خودمان باختیم. هیچ توجیهی نیست، اما مسائلی وجود دارد که به خاطر این بازی نیست، اما باعث تحت فشار قرار دادن تیم ما می‌شود.

 او افزود: تیم ما  در آسیا نبوده و بازیکن ملی هم نداشتیم، اما حدود ۲۵ روز بازی نکردیم. البته تیم ما روند خیلی خوبی داشت. ۶ هفته نباختیم و ۲ برد خوب مقابل تیم‌های خوب و  یک امتیاز شیرین مقابل پرسپولیس گرفتیم.

فاضلی گفت: اعتراض و گلایه در لیگ برتر ما گویا فقط برای یکسری از تیم‌های خاص جواب می‌دهد و به تیمی مثل ما اهمیتی نمی‌دهند.

داور مسابقه  برای مدیریت بازی مشکل داشت 

او درباره داوری  اظهار کرد: داور را ببینید آخرین باری که در لیگ برتر داوری کرده چه زمانی بوده است؟ از افشاریان خواهش می‌کنم سابقه این افراد را ببیند و بعد تصمیم بگیرد. بازی برای ما حساس بود.

 مربی پدیده تصریح کرد: داوری برای این بازی گذاشتند که برای مدیریت بازی مشکل داشت. ۴ خطا در نیمه ما گرفته می‌شود و یکی گل می‌شود. روی حتی اوت دستی هم مربی حریف اعتراض می‌کرد و پایش را در زمین می‌گذاشت. داور یک بار به این مربی تذکر نداد. داور با کوچکترین اعتراض به مربیان ما کارت داد.  

 فاضلی درباره عملکرد داور گفت: بحث مدیریت است.‌ ای کاش یک دوربین کنار خط بود. البته ما هم ایراد داشتیم و اعتراض کردیم، اما من عذرخواهی می‌کنم. فقط مانده بود که یک سوت به مربی حریف بدهند.

او افزود: تیم آلومینیوم امروز وقت تلف نکرد و بازیکنانش جنگیدند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. اصلا نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما تا کجا می‌خواهیم به این شکل جلو برویم؟ حتی نیمکت تیم حریف می‌گوید بازی از دست داور خارج شده است. خوشحالم آلومینیوم به ساحل آرامش رسید. فوتبال ما به این صورت  به قهقرا می‌رود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار